aklla Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Da har filmen om at Magnus, Bjørnar og Gunnar som blir arrestert på vei til rettsaken kommet ut. Politiet er aggressive og knuser ruta. At de tidligere har stukket fra politiet og kjører med falske skilter og åpenbart uten forsikring sier de ingenting om. Endret 17. februar 2017 av aklla 1 Lenke til kommentar
clink Skrevet 18. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Da har filmen om at Magnus, Bjørnar og Gunnar som blir arrestert på vei til rettsaken kommet ut. Politiet er aggressive og knuser ruta. At de tidligere har stukket fra politiet og kjører med falske skilter og åpenbart uten forsikring sier de ingenting om. Det er selvfølgelig vanskelig for systemslaver å ta inn over seg hvordan noen kan gjøre sånt, fordi de selv (systemslavene) ikke forstår at de slaver for at eliten skal bli rikere, hver eneste dag de går på jobb. Derfor har de naturligvis lite tid til tankevirksomhet og bare fortsetter den endeløse karusellen med jobbe-jobbe, litt fri på kveldene, nok til nesten å lære egne barn å kjenne før de skal ut i barnehage og lære å bli nye systemslaver så skattekarusellen skal gå rundt og eliten høste seg enda rikere og folket stadig får strammere regelverk, mindre selvstendighet osv. Det er sånne som tenker høyt inni seg "jeg er friiiiiii". Ola Nordmann synes livet er menigsfylt der han jobber for folket (også de som ikke forstår en døyt). Tror mange faktisk misunner hans levemåte der han får møte mange interessante skikkelser som får en vekker-spire. Samfunnet er rigget så folk ikke skal skjønne hva slags grep de er inneklemt i, men NAV-støtte oppunder knehasene på vanlige norske folk, og oppunder armene på innvandrere - spiller ingen rolle om de har papirer eller ikke. Få de inn så de også kan bli systemslaver og stemmekveg for å holde liksomdemokratiet i live. Folk må for all del ikke våkne, for det er farlig for parasittsystemet som suger ut de store ressursene. Har du noen kontrakt med myndighetene? Ikke? Hvorfor godtar du da alt regelverk de trer ned over huet da? Eller er du av de få som gladelig betaler alle skatter, bøter og avgifter helt uten å blunke/tenke? https://www.youtube.com/watch?v=z5lRDZlPvRo Navnet folk bruker er akkurat som et selskapsnavn, firmanavn, som vi lures til å drive så myndighetene skal kunne høste av vår energi. Legal fiction - et stykke papir. Klart Ola Nordmann ikke gidder å drive det selskapet når prisen en betaler begrenser friheten så enormt mye. Endret 18. februar 2017 av clink 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Samme slave-tullet som alltid ser jeg... 3 Lenke til kommentar
Departure Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Frihet til å gjøre hva? Plage samfunnet en ikke vil være en del av? Bevisst misforstå og misbruke menneskerettighetene til å bruke de delene av samfunnet som passer en selv uten å bidra. Det best mulige utfallet om massene skulle ta del i vrangforestillingene er en reell utgave av det mest klisjefulle ville vesten, bare med dagens teknologi. Jippi..... Dersom disse "levende menneskene" er uheldige og kjører på noen i en bil uten forsikring og trolig bortslipt rammenummer (jf. en tidligere youtube-video), hvem skal sørge for offeret da? Vil de "levende menneskene" sørge for den varig skadde? Samfunnet dere forakter ville uansett ta seg av den som er skadet, men det "levende mennesket" slipper unna alt ansvar. Tilhengerne har åpenbart falt utenfor på et tidspunkt, og dette bare understreker viktigheten av å fange opp de som sliter. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Han sa jo at det var "den levende bil" som ikke ville stoppe for politiet, så jeg regner vel med de mener bilen selv er ansvarlig for evt ulykker. Det er så klart ansvarsfraskrivelse som gjelder, for mener han tilsynelatende ikke være ansvarlig for bilens "handlinger" selv om han er sjåfør. 2 Lenke til kommentar
skripis Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Clink, jeg tror du minst ti ganger i denne tråden har blitt bedt om å svare for hvordan "de levende mennesker" skal kunne ta ansvar for en skade "den levende bil" forårsaker på dens vei, uten forsikring. Har du tenkt å svare? Hvordan er dette tenkt å fungere i praksis? 2 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Når man snakker om "den levende bil" kan vel en eller annen bare hogge hodet av fyren, or hevde at det var "den levende øks" som sto for angrepet og går fri? Dette våset med levende og juridiske mennesker er litt vrangforestilling-aktiv, men om man i godt voksen alder gjør kjøretøy til levende vesener har man en diagnose incoming 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Tror mange faktisk misunner hans levemåte der han får møte mange interessante skikkelser som får en vekker-spire. Tror du virkelig folk misunner en kriminell som ødelegger for seg selv, sin familie og andre gjennom å oppføre seg slik han gjør? Han nyter tydligvis "friheten" til å bryte seg inn hos uskyldige mennesker, plage de som prøver å gjøre jobben sin, ødelegge sin egen økonomi, sørge for å komme i fengsel samt bruke resten av sin fritid på å være sint på alt og alle. For en "frihet". 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Når man snakker om "den levende bil" kan vel en eller annen bare hogge hodet av fyren, or hevde at det var "den levende øks" som sto for angrepet og går fri? Vil nå anta det ja, bryter du deg inn og rundstjeler han kan du jo bare si at det var dine levende sko og levende hansker som gjorde det, og at han får prøve å få erstattning fra de. Etter det jeg vet har heller ikke den levende bil forsøkt å komme seg hjem heller, selv om den er ganske fri til å reise når den vil når porten er oppe. Så politiet har jo ikke stjelt den, bare flyttet den, den er fri til å dra for egen maskin når den vil Etter det jeg vet har den heller ikke verken spurt eller indikert at den hjem. Ola har vel ingen makt til å bestemme over en levende bil? 1 Lenke til kommentar
clink Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Clink, jeg tror du minst ti ganger i denne tråden har blitt bedt om å svare for hvordan "de levende mennesker" skal kunne ta ansvar for en skade "den levende bil" forårsaker på dens vei, uten forsikring. Har du tenkt å svare? Hvordan er dette tenkt å fungere i praksis? For deg er sikkert ansvar det samme som at forsikringselskapet utbetaler penger, slik at folk kan kjøre nesten så uansvarlig de bare vil, for de har jo forsikring... Hvis folk skjønte at de er ansvarlig for egne handlinger så kanskje de kjørte deretter. Folk som er bevisst på sovereign/freeman/levende menneske ser ut til å være ansvarsfulle mennesker med omtanke for andre (i motsetning til mange idiot-bilister med forsikring som kjører som griser hver dag - førstemann til nærmeste lyskryss eller nærmeste kø). I dagens samfunn klarer ikke folk å se noe annet system enn at forsikring er et must, så det er vanskelig å argumentere i et så innøvd, programmert, hjernevasket samfunn. Forsikringspremien kunne like gjerne vært obligatorisk for den som har bygget veiene, bakt inn i veiavgift/årsavgift, for ikke å belaste de som ikke har bil osv., men i stedet har vi profitthungrige forsikringselskaper som har som mål å selge flest mulig og dyrest mulige forsikringer. Akkurat som med bankene, der staten sørger for at det er mulig å gjøre eiere rike på et system som forgjelder folk i vekst-systemet (minner meg på at tråden faktisk handler om Jørgen Arne...). Tror forresten du overdriver veldig med å anta "ti ganger", men jeg har sikkert oversett et sånt spørsmål et par ganger i innlegg som omtaler mange momenter samtidig. Levende bil er nok mest humoristisk ment fra Ola, fordi han som kjent anser seg som levende menneske og ikke et papirselskap han driver for staten (fødselsattesten/fødselsregistreringen). Forøvrig: http://losethename.com/birth-certificate-fraud/ Lenke til kommentar
skripis Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Clink, jeg tror du minst ti ganger i denne tråden har blitt bedt om å svare for hvordan "de levende mennesker" skal kunne ta ansvar for en skade "den levende bil" forårsaker på dens vei, uten forsikring. Har du tenkt å svare? Hvordan er dette tenkt å fungere i praksis? For deg er sikkert ansvar det samme som at forsikringselskapet utbetaler penger, slik at folk kan kjøre nesten så uansvarlig de bare vil, for de har jo forsikring... Hvis folk skjønte at de er ansvarlig for egne handlinger så kanskje de kjørte deretter. Folk som er bevisst på sovereign/freeman/levende menneske ser ut til å være ansvarsfulle mennesker med omtanke for andre (i motsetning til mange idiot-bilister med forsikring som kjører som griser hver dag - førstemann til nærmeste lyskryss eller nærmeste kø). I dagens samfunn klarer ikke folk å se noe annet system enn at forsikring er et must, så det er vanskelig å argumentere i et så innøvd, programmert, hjernevasket samfunn. Forsikringspremien kunne like gjerne vært obligatorisk for den som har bygget veiene, bakt inn i veiavgift/årsavgift, for ikke å belaste de som ikke har bil osv., men i stedet har vi profitthungrige forsikringselskaper som har som mål å selge flest mulig og dyrest mulige forsikringer. Akkurat som med bankene, der staten sørger for at det er mulig å gjøre eiere rike på et system som forgjelder folk i vekst-systemet (minner meg på at tråden faktisk handler om Jørgen Arne...). Tror forresten du overdriver veldig med å anta "ti ganger", men jeg har sikkert oversett et sånt spørsmål et par ganger i innlegg som omtaler mange momenter samtidig. Levende bil er nok mest humoristisk ment fra Ola, fordi han som kjent anser seg som levende menneske og ikke et papirselskap han driver for staten (fødselsattesten/fødselsregistreringen). Forøvrig: http://losethename.com/birth-certificate-fraud/ Han trenger ikke forsikring fordi han kjører pent, er det det du mener? Jeg sier ikke han MÅ ha forsikring, men hvordan skal han kunne erstatte noe dersom han er uheldig? Dersom han er skyld i en skade på en nyere bil, kan man uten å ha personskade inne i bildet snakke om skader for flere hundre tusen. Vi snakker om dette fordi Ola Nordmann&co ble stoppet i en bil av politiet, og det fremstilles som overgrep. Jeg er bare glad de blir stoppet, så unngår vi at de ferdes på offentlige veier ihvertfall for en kort tid. 3 Lenke til kommentar
clink Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Clink, jeg tror du minst ti ganger i denne tråden har blitt bedt om å svare for hvordan "de levende mennesker" skal kunne ta ansvar for en skade "den levende bil" forårsaker på dens vei, uten forsikring. Har du tenkt å svare? Hvordan er dette tenkt å fungere i praksis? For deg er sikkert ansvar det samme som at forsikringselskapet utbetaler penger, slik at folk kan kjøre nesten så uansvarlig de bare vil, for de har jo forsikring... Hvis folk skjønte at de er ansvarlig for egne handlinger så kanskje de kjørte deretter. Folk som er bevisst på sovereign/freeman/levende menneske ser ut til å være ansvarsfulle mennesker med omtanke for andre (i motsetning til mange idiot-bilister med forsikring som kjører som griser hver dag - førstemann til nærmeste lyskryss eller nærmeste kø). I dagens samfunn klarer ikke folk å se noe annet system enn at forsikring er et must, så det er vanskelig å argumentere i et så innøvd, programmert, hjernevasket samfunn. Forsikringspremien kunne like gjerne vært obligatorisk for den som har bygget veiene, bakt inn i veiavgift/årsavgift, for ikke å belaste de som ikke har bil osv., men i stedet har vi profitthungrige forsikringselskaper som har som mål å selge flest mulig og dyrest mulige forsikringer. Akkurat som med bankene, der staten sørger for at det er mulig å gjøre eiere rike på et system som forgjelder folk i vekst-systemet (minner meg på at tråden faktisk handler om Jørgen Arne...). Tror forresten du overdriver veldig med å anta "ti ganger", men jeg har sikkert oversett et sånt spørsmål et par ganger i innlegg som omtaler mange momenter samtidig. Levende bil er nok mest humoristisk ment fra Ola, fordi han som kjent anser seg som levende menneske og ikke et papirselskap han driver for staten (fødselsattesten/fødselsregistreringen). Forøvrig: http://losethename.com/birth-certificate-fraud/ Han trenger ikke forsikring fordi han kjører pent, er det det du mener? Jeg sier ikke han MÅ ha forsikring, men hvordan skal han kunne erstatte noe dersom han er uheldig? Dersom han er skyld i en skade på en nyere bil, kan man uten å ha personskade inne i bildet snakke om skader for flere hundre tusen. Vi snakker om dette fordi Ola Nordmann&co ble stoppet i en bil av politiet, og det fremstilles som overgrep. Jeg er bare glad de blir stoppet, så unngår vi at de ferdes på offentlige veier ihvertfall for en kort tid. Sjøl skjønner jeg ikke hvorfor folk skal kjøre rundt i nyttekjøretøyer som ser ut som smykker. Den minste skramme kan fort koste 20-30 lapper og kreve mye bortkastet tid i papirarbeid, levering, henting, venting osv. I stedet kan bare kanskje bruke en malekost og 5 minutter for å dekke til åpent stål - vips ferdig. Null jåleri. Hensikten for meg er å komme greit fram uten unødvendig bryderi. Jeg liker at bilen slaver for meg og ikke omvendt. Men klart - smeller jeg inn i noens smykke sitter man fort i saksa. Med mine 30 år som sjåfør har det ennå ikke skjedd. Kanskje fordi jeg passer på å ha avstand og dessuten tenker meg om før jeg smeller på fullt gasspådrag. Endret 20. februar 2017 av clink Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Det er ikke det å kjøre på andre biler som er dyrt, det er å skade andre mennesker. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Sjøl skjønner jeg ikke hvorfor folk skal kjøre rundt i nyttekjøretøyer som ser ut som smykker. Den minste skramme kan fort koste 20-30 lapper og kreve mye bortkastet tid i papirarbeid, levering, henting, venting osv. I stedet kan bare kanskje bruke en malekost og 5 minutter for å dekke til åpent stål - vips ferdig. Null jåleri. Hensikten for meg er å komme greit fram uten unødvendig bryderi. Jeg liker at bilen slaver for meg og ikke omvendt. Men klart - smeller jeg inn i noens smykke sitter man fort i saksa. Med mine 30 år som sjåfør har det ennå ikke skjedd. Kanskje fordi jeg passer på å ha avstand og dessuten tenker meg om før jeg smeller på fullt gasspådrag. Så det frie/levende menneske strekker seg ikke lengre enn at en får ikke lov til å ha fine og dyre ting altså. Om eg _velger_ å ha en fin og dyr bil fordi eg liker den bilen, og du smeller inn i meg, har du da råd til å betale meg for å fikse skadene på bilen min og ikke minst dekke mine utgifter til behandling på sykehus? For å ikke nevne betale for det apparatet som skal til for å klippe oss ut av bilene og få oss til sykehus? Alt dette her kommer fort på flere hundre tusen kroner, og det er før legebehandling blir påbegynt og reparasjon av bilen blir vurdert. Har DU, ditt levende menneske, råd til å betale for dette? 1 Lenke til kommentar
clink Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Sjøl skjønner jeg ikke hvorfor folk skal kjøre rundt i nyttekjøretøyer som ser ut som smykker. Den minste skramme kan fort koste 20-30 lapper og kreve mye bortkastet tid i papirarbeid, levering, henting, venting osv. I stedet kan bare kanskje bruke en malekost og 5 minutter for å dekke til åpent stål - vips ferdig. Null jåleri. Hensikten for meg er å komme greit fram uten unødvendig bryderi. Jeg liker at bilen slaver for meg og ikke omvendt. Men klart - smeller jeg inn i noens smykke sitter man fort i saksa. Med mine 30 år som sjåfør har det ennå ikke skjedd. Kanskje fordi jeg passer på å ha avstand og dessuten tenker meg om før jeg smeller på fullt gasspådrag. Så det frie/levende menneske strekker seg ikke lengre enn at en får ikke lov til å ha fine og dyre ting altså. Om eg _velger_ å ha en fin og dyr bil fordi eg liker den bilen, og du smeller inn i meg, har du da råd til å betale meg for å fikse skadene på bilen min og ikke minst dekke mine utgifter til behandling på sykehus? For å ikke nevne betale for det apparatet som skal til for å klippe oss ut av bilene og få oss til sykehus? Alt dette her kommer fort på flere hundre tusen kroner, og det er før legebehandling blir påbegynt og reparasjon av bilen blir vurdert. Har DU, ditt levende menneske, råd til å betale for dette? Det at mange tjenester og produkter er dyrt er ikke nødvendigvis fordi det er så bra. Alle systemer i statlig regi har sugende parasitter, de samme parasittene som rigger systemet til fordel for seg og sine. Pengene kan gjemmes i Panama eller lignende. De samme beskytter disse skatteparadisene også slik at milliarder kan gjemmes for eliten, mens hvermansen må svi for noen tusenlapper glemt oppført. I avgiftslandet Norge koster en bil dobbelt så mye kun i rene avgifter. Vi har et styrt vekstsamfunn som er sånn så parasittene med mest skal kunne høste mest, men de er avhengig av flittige maur som jobber for dem, samtidig som maurene ikke skjønner stort av hvordan systemet er fullstendig rigget til fordel for parasittene. Det hele er et gedigent spill som "alle" vet om, men de vet neppe nok, og forsøker ikke å gjøre noe med det. Herman Berge har et fint nettsted kalt http://rettsnorge.com som forteller i detalj hvordan mye av dette har pågått i lang tid. Endret 20. februar 2017 av clink Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Det at mange tjenester og produkter er dyrt er ikke nødvendigvis fordi det er så bra. Alle systemer i statlig regi har sugende parasitter, de samme parasittene som rigger systemet til fordel for seg og sine. Pengene kan gjemmes i Panama eller lignende. De samme beskytter disse skatteparadisene også slik at milliarder kan gjemmes for eliten, mens hvermansen må svi for noen tusenlapper glemt oppført. I avgiftslandet Norge koster en bil dobbelt så mye kun i rene avgifter. Vi har et styrt vekstsamfunn som er sånn så parasittene med mest skal kunne høste mest, men de er avhengig av flittige maur som jobber for dem, samtidig som maurene ikke skjønner stort av hvordan systemet er fullstendig rigget til fordel for parasittene. Det hele er et gedigent spill som "alle" vet om, men de vet neppe nok, og forsøker ikke å gjøre noe med det. TÅKEPRAT! Det der er ikke engang i nærheten av å svare på hva eg spurte om. Virkeligheten er at det er mye som koster i forbindelse med ei ulykke. Utrykning, hjelpemannskap, førstehjelp, behandling på sykehus, opprydding på skadested, rehabilitering og ikke minst reparasjon eller erstattning av bil. Har DU clink, som fremstår som ett levende og fritt menneske, råd til å betale disse kostnadene dersom du smeller inn i min bil? Eller hvilken som helst bil i det hele tatt? Har du flere hundre tusen stående på konto i tilfelle du er uheldig? Det var spørsmålet mitt, og eg regner med du klarer å svare på det i stede for å prate om noe helt annet. 2 Lenke til kommentar
skripis Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Det er ikke det å kjøre på andre biler som er dyrt, det er å skade andre mennesker. Nå unnlot jeg å nevne det med vilje for å gjøre det enkelt for Clink å svare. Ser ikke ut som at det hjelper. Levende menneske eller ei - en ansvarsforsikring koster ikke mye, og er en billig forsikring mot slike problemer. At det levende mennesket ikke tar seg råd til slikt vitner bare om total mangel for respekt for andres eiendeler, noe som egentlig gjennomsyrer Jørgen-Arne saken også. Endret 20. februar 2017 av skripis 1 Lenke til kommentar
clink Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Det at mange tjenester og produkter er dyrt er ikke nødvendigvis fordi det er så bra. Alle systemer i statlig regi har sugende parasitter, de samme parasittene som rigger systemet til fordel for seg og sine. Pengene kan gjemmes i Panama eller lignende. De samme beskytter disse skatteparadisene også slik at milliarder kan gjemmes for eliten, mens hvermansen må svi for noen tusenlapper glemt oppført. I avgiftslandet Norge koster en bil dobbelt så mye kun i rene avgifter. Vi har et styrt vekstsamfunn som er sånn så parasittene med mest skal kunne høste mest, men de er avhengig av flittige maur som jobber for dem, samtidig som maurene ikke skjønner stort av hvordan systemet er fullstendig rigget til fordel for parasittene. Det hele er et gedigent spill som "alle" vet om, men de vet neppe nok, og forsøker ikke å gjøre noe med det. TÅKEPRAT! Det der er ikke engang i nærheten av å svare på hva eg spurte om. Virkeligheten er at det er mye som koster i forbindelse med ei ulykke. Utrykning, hjelpemannskap, førstehjelp, behandling på sykehus, opprydding på skadested, rehabilitering og ikke minst reparasjon eller erstattning av bil. Har DU clink, som fremstår som ett levende og fritt menneske, råd til å betale disse kostnadene dersom du smeller inn i min bil? Eller hvilken som helst bil i det hele tatt? Har du flere hundre tusen stående på konto i tilfelle du er uheldig? Det var spørsmålet mitt, og eg regner med du klarer å svare på det i stede for å prate om noe helt annet. Nei, jeg har ikke flere hundre tusen på konto klar til å brukes på en jålebil. Det har aldri vært noe problem. Er det riktig at hvem som helst skal kunne trille en hvor dyr som helst jålebil ut på trafikkert vei og forlange at alt blir fikset til minste detalj ved skrammer og bulk? Hva med en 20 millioners forgylt bil med diamantbelagte lister (ørten karat) rundt baut og hologrammer i alle vinduer? Hvorfor skal dette begrenses til biler? Burde det ikke innføres med tvang, ansvarsforsikring for spaserende, slik at om man skulle være uheldig å dulte borti en tosk med 10-lappers aiphone så den går i bakken, får erstatning for knust epleglass og traumer for å være uten snapshiten i mange timer. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Hvis folk skjønte at de er ansvarlig for egne handlinger så kanskje de kjørte deretter. Folk som er bevisst på sovereign/freeman/levende menneske ser ut til å være ansvarsfulle mennesker med omtanke for andre (i motsetning til mange idiot-bilister med forsikring som kjører som griser hver dag - førstemann til nærmeste lyskryss eller nærmeste kø). Ja jørgen arne var jo så ansvarlig og hadde så mye "omtanke" for sine medmennesker at han havnet i fengsel for det. 2 Lenke til kommentar
clink Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Hvis folk skjønte at de er ansvarlig for egne handlinger så kanskje de kjørte deretter. Folk som er bevisst på sovereign/freeman/levende menneske ser ut til å være ansvarsfulle mennesker med omtanke for andre (i motsetning til mange idiot-bilister med forsikring som kjører som griser hver dag - førstemann til nærmeste lyskryss eller nærmeste kø). Ja jørgen arne var jo så ansvarlig og hadde så mye "omtanke" for sine medmennesker at han havnet i fengsel for det. Han har vel ikke plaget noen. Han kjemper for en sak og ofrer egen fritid og samvær med famillien. Han hadde nok ikke regna med at systemet skulle legge så enorme krefter i å konstruere/blåse opp forholdene. Dette er en justismord-sak som ikke skal havne i media, fordi systemet beskytter uloven. Så media holder kjeft, bortsett fra å formidle en ferdig rapport fra retten, fra "et sted i SørTrøndelagBlekkas nedslagsfelt" som de selv skriver. Hadde media jobbet for folket hadde alle blekkene intervjuet Ola Nordmann, Håvik, Femundsenden og en haug andre som er på Skarsvågs side. Endret 20. februar 2017 av clink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå