Gå til innhold

Serious Sam: The Second Encounter


Anbefalte innlegg

Stadig flere førstepersons skytespill strever med å bli så realistiske som mulig, men ikke alle. Det finnes allikevel de som fortsatt baserer seg på den gode gamle oppskriften som gjorde at Doom ble så populært i sin tid: Pøs på med massevis av monstre og flere tonn med ammunisjon, medisinskrin og diverse powerups og la blodet sprute! Serious Sam er ett av disse og nå er oppfølgeren her.

 

Les hele anmeldelsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det var der den irriterende hviskingen kom i fra!! Jeg irriterte meg noe grenseløst av den. Men det kom så mange monster ned trappen at det var litt skummelt.

 

Jeg er enig i dommen. Dette var et artig spill!!! Jeg likte å ta de doom-lignende mostrene med motorsag jeg!

 

Det som også var kult, er at det ligger en historie bak alle våpnene du får. Det likte jeg særs godt!!

Lenke til kommentar

Serious Sam II er et ganske gøy spill! Det er veldig kult å "fragge" ekstremt mange monstre!

 

------------------------------

Abit KR7A-Raid

AMD Ahtlon XP 1900+

512 MB DDR RAM

MAXTOR DiamondMax Plus D740X, 60GB

Creative Audigy Player

Chieftec Dragon Big Tower m/dør Blå

Voodoo 3 3000 AGP (Skal erstattes med Asus Geforce 4 Ti 4600)

WinXP Pro

Lenke til kommentar

Dobbeltløpet hagle går hvis det er få - hvis det er veldig mange synes jeg nesten flammekasteren er det beste å bruke. Ellers følg rådet om ikke å stå rolig - det beste er egentlig å løpe rundt baklengs i en sirkel; så fort du får alle på rett side klarer de ikke å ta deg.

Lenke til kommentar

Jepp..men jeg synes spillet var kjipt egentlig spillet er litt for kjipt, men det er faktisk gøy å spille det på lan..litt gøy å spille på mental eller hva det heter. Alle sto på rad og rekke og skøyt med minigunnern på de løpende oksene. De blei regelrett meia ned. Det er gøy det =)

 

Ufff..hater de forpurte skjelletta og oksene : spes. hvis de er mange og så er jeg ikke så begeistra for de kamikaze folka, fordi spillet er basert på triggers og kommer du forbi det område kommer det 20 kamikaze-dudes etter deg :

Lenke til kommentar

Quote:


Ti_Con_XZ skrev (2002-02-26 21:21):

Er et dritt kult spill funker dritt bra til LAN spilling du kan waste mange timer her, i steden for og løpe rundt etter en rund ball og være mongo..


Åja...Da jeg første gang fikk spille SErios Sam så var jeg på i kjelleren hos en kompis.

Meg ,drakiR og Neuron satt å spilte Serious Sam i 6(!) timer i strekk. Du blir aldri lei av å plaffe monster å de forbannede selvmordsfolkene som kommer løpende mot deg å vrææææææææææææææææææææææææææææler som en gallning.

Hvis du tar av deg høreklokkene så garranterer jeg at du ikke kommer til å høre noe annet en disse selvmordsfolkene.

 

Har enda til gode å spille Serious Sam SE på LAN, men har seff kooooooooooozzza meg med SSsE i nesten 2 uker i strekk nå.

 

Fy søren hvor bra introen til SSse er. Med e folkene som sitter i den "bussen" med de GEDIGENE hodene...er bare så genialt rått.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...