jae-ols Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Jeg har hemoroider og fått en salve som skal hjelpe og stikkpiller. Den heter Scheriproct, brukt den bare i tre dager så det er ingen bedring til nå. Det jeg lurer på er om jeg kan bruke AC3 i tillegg? Bare så jeg ikke gjør noe galt. Den er jo også for endetarmsproblemer. Det er vondt å sitte og det "svir" litt. Ser at salven kun skal brukes bare en uke i gangen. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Du kan sjekke litt her, http://www.webmd.com/digestive-disorders/tc/surgery-treat-hemorrhoids http://www.webmd.com/digestive-disorders/tc/surgery-treat-hemorrhoids?page=2#3 Virker som at det er bedre og mer permanente metoder for å takle hemoroider enn salve. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 9. september 2016 Forfatter Del Skrevet 9. september 2016 Takk for tipset, men det var på engelsk, og der er jeg svak. Lenge siden skolegang. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Noe som kan hjelpe veldig er yoga-stillingen "plogen" også kalt "halasana". Da vil tyngdekrafta gjøre at blodet samler seg for en stor del i overkroppen, siden den er det laveste punktet, og hemorroidene får litt pusterom elle hva man skal kalle det:-)Det lindrer ikke bare i øyeblikket, men jeg har funnet ut at det også har en forebyggende effekt. Kombinasjonen av salve og "plogen" har alltid hjulpet meg når jeg har vært verst plaget av hemorroider. Kun salve har aldri vært nok. tilføyer: plogen er ikke den eneste stillingen som hjelper. Alle stillingen som får blodet til å renne fra underkroppen til overkroppen, hjelper. Jeg driver ikke med yoga, men fant bare ut navnet på youtube. Endret 9. september 2016 av heblilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå