Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Dama og Angrepillen HJELP


Anbefalte innlegg

 

Kanskje hun ikke er villig til å gå på jobb når hun får barn, og vil at jeg skal forsørge henne. JEG VET IKKE JEG VIL IKKE VITE!

 

Du har ingen plikt til å forsørge henne i det hele tatt, kun et eventuelt barn.

 

Så du ville randomly fått barn med en halv random person, og se om hun ville jobbet for å ta vare på det? ^^ Jeg liker å ta risikoer altså... menne....

Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har mye av skylden her TS, nå er det for sent (du må ta abortpillen senest 72 timer etter du har hatt ubeskyttet sex ellers så burde du ta en gravidtetstest ett par uker etter for å være sikker på at du ikke er gravid), du skulle ha kjøpt henne pillen og sørget for at hun tok den. 

 

Er enig med resten av gutta, ikke ha sex med henne hvis du ikke vil ha barn, hun virker veldig slurvete med prevansjonen sin så jeg hadde ikke stolt på henne ett sekund.

EllaOne virker opp til 5 døgn. Hun insisterte på å kjøpe den pillen selv. Jeg kan ikke akkurat NEKTE det, kjøpe den selv og trøkke den ned i halsen hennes. På det tidspunktet jeg ble kjent med henne og vi pulte og allt det der med angrepilla å virka ho oppegående og "down to earth". Hvordan skulle jeg vite at det skulle vise seg at hun er slurvete? Her er det du som snakker om ting du ikke har lest deg opp på eller har peil på. Men ja jeg også er enig i gutta at hun virka litt sketchy, det var grunnen til at jeg spurte dere, ja for å være helt sikker. Min feil at jeg spruta inni men faen så deilig hun er å pule.. Helt syyyyykt.

Lenke til kommentar

 

Dama mi og jeg hadde sex og jeg kom inni henne. Hun har sakt til meg ved to annledninger før at hun har hatt spontan abort 2 ganger før når hun ble gravid. Dette er noe hun snakket løst om til meg ved to tidligere annledninger når vi såg film i sofaen og preika. Nå når hun ikke har tatt angrepillen på over 3 dager så begynner jeg å lure på hvorfor hun ikke har gjort dette.

 

Hva skriver du her egentlig? At dere baserer dere på angrepille som prevensjon? Ikke p-pille, kondom eller lignende?

 

nei hun hadde så god fitte at jeg ikke klarte å hoppe av i svingen.... Noe mer du lurte på ?

Endret av mittlykke333
Lenke til kommentar

 

Kvinnen må være godt over 30 før dette blir noen problemstilling, så du bør være litt forsiktig med skremselspropaganda.

 

Driver ikke engang med skremselpropaganda. 

 

A girl is born with over a million eggs. They die off and by puberty about 40,000 remain.

http://www.ck12.org/life-science/Human-Egg-Cells-in-Life-Science/lesson/Human-Egg-Cells-MS-LS/

 

Ja, og disse eggene varer til kvinnen er godt over 30. Igjen, du driver skremselspropaganda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Kanskje hun ikke er villig til å gå på jobb når hun får barn, og vil at jeg skal forsørge henne. JEG VET IKKE JEG VIL IKKE VITE!

 

Du har ingen plikt til å forsørge henne i det hele tatt, kun et eventuelt barn.

 

 

Så du ville randomly fått barn med en halv random person, og se om hun ville jobbet for å ta vare på det? ^^ Jeg liker å ta risikoer altså... menne....

 

Hvis hun ikke klarer å ta tilstrekkelig vare på barnet så kobler man inn myndighetene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...