Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Dama og Angrepillen HJELP


Anbefalte innlegg

Dama mi og jeg hadde sex og jeg kom inni henne. Hun har sakt til meg ved to annledninger før at hun har hatt spontan abort 2 ganger før når hun ble gravid. Dette er noe hun snakket løst om til meg ved to tidligere annledninger når vi såg film i sofaen og preika. Nå når hun ikke har tatt angrepillen på over 3 dager så begynner jeg å lure på hvorfor hun ikke har gjort dette. Vi er kke klar for barn enda og det er vi åpen om. Jeg spør henne og hun sier enkelthen at sannsynligheten for at hun blir gravid er liten pga stillingen på eggstokkene osv. Men hun utelukker ikke at det er en mulighet for at hun faktisk kan bli gravid. Jeg leter frem endel gode kilder og informasjon på denne problemstillingen som vi er i fordi jeg føler at det er høyst aktuellt, og et av elementene jeg tar opp er at hvis hun blir gravid så er det også en mulighet for at et til barn dør og da er det jo mitt barn også... Hun blir drittfrobanna og begynner å skjelle meg ut fordi hun mener at jeg er iskald og ikke burde ta opp det temaet fordi hun er så følsom på det området (noe jeg ikke var klar over fordi jeg hadde fått den forståelsen at det emne kunne blitt tatt opp fordi hun har pratet om det før helt løst.... Jeg forteller henne da at jeg prøver å få fakta på bordet og drøfte med henne hvorfor det er så viktig at hun tar den pilla men hun har låst seg helt fast nå og henger igjen på at jeg er kald og fæl fordi jeg tok opp viktighetsgraden med denne problemstillingen. Hva mener dere? Hva skal jeg gjøre?`Slutte å ta opp viktige tema i forholdet fordi det kan såre en av partene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

røde flagg over hele linja. 

 

Damer som frykter at det kan være vanskelig for dem å få barn vil gjøre absolutt alt dem kan for å få barn. Ei venninne av min forrige kjæreste var helt åpen om det, hun sa at moren hennes hadde sagt til henne at det var dårlig fruktbarhet i familien og at hun hadde måttet prøve lenge for å bli gravid, hva gjorde venninna til dama mi? dro meg seg 2 fremmede menn hver helg og hadde sex og hun sa at "jeg må jo bare prøve så hardt jeg kan ellers kan det være jeg aldri får barn".... hun var 21 på det tidspunktet.... 

 

vært gravid 2 ganger før? hvorfor har hun det? 

Lenke til kommentar

...og et av elementene jeg tar opp er at hvis hun blir gravid så er det også en mulighet for at et til barn dør og da er det jo mitt barn også...

Dette er en dårlig strategi av deg. Du gir henne et argument for å ikke ta abort dersom hun blir gravid. Vel bekomme...

 

...men hun har låst seg helt fast nå og henger igjen på at jeg er kald og fæl fordi jeg tok opp viktighetsgraden med denne problemstillingen.

Du har gitt henne en grunn til å være sur på deg slik at hun kan skylde på deg for at hun ikke tok pilla. I tillegg har du gitt henne et argument for å ikke ta abort og "drepe barnet ditt".

 

Det eneste tipset jeg kan gi deg: Dersom du virkelig ikke ønsker barn, så ikke pul henne igjen. Det kan allerede være for sent. Og den pilla kommer hun aldri til å svelge.

Lenke til kommentar

Hun har sakt til meg ved to annledninger før at hun har hatt spontan abort 2 ganger før når hun ble gravid. 

 

hun sier enkelthen at sannsynligheten for at hun blir gravid er liten pga stillingen på eggstokkene osv. Men hun utelukker ikke at det er en mulighet for at hun faktisk kan bli gravid. 

 

 

 

 

Gleder du deg ikke til farsdag?  :w00t:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hadde sex med ei jente en stund tilbake. Det stoppet fort da jeg fikk høre av veninna hennes at hun ikke ville ta abort om det skjedde et "uhel" om hun ble gravid, selv om hun gikk på pilla. ^^

Grunnen for at jeg slutta å ha sex med henne, var rett og slett at jeg ikke har lyst å vite alle de andre tingene hu ikke har fortalt meg enda at hun ikke er villig til.

Kanskje hun ikke er villig til å gå på jobb når hun får barn, og vil at jeg skal forsørge henne. JEG VET IKKE JEG VIL IKKE VITE!

Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar

Du har mye av skylden her TS, nå er det for sent (du må ta abortpillen senest 72 timer etter du har hatt ubeskyttet sex ellers så burde du ta en gravidtetstest ett par uker etter for å være sikker på at du ikke er gravid), du skulle ha kjøpt henne pillen og sørget for at hun tok den. 

Er enig med resten av gutta, ikke ha sex med henne hvis du ikke vil ha barn, hun virker veldig slurvete med prevansjonen sin så jeg hadde ikke stolt på henne ett sekund.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dama mi og jeg hadde sex og jeg kom inni henne. Hun har sakt til meg ved to annledninger før at hun har hatt spontan abort 2 ganger før når hun ble gravid. Dette er noe hun snakket løst om til meg ved to tidligere annledninger når vi såg film i sofaen og preika. Nå når hun ikke har tatt angrepillen på over 3 dager så begynner jeg å lure på hvorfor hun ikke har gjort dette.

 

Hva skriver du her egentlig? At dere baserer dere på angrepille som prevensjon? Ikke p-pille, kondom eller lignende?

Lenke til kommentar

Kvinnelig egg i eggstokkene har bare en levetid på 12 timer. Kvinnelig egg dør hver eneste dag.

Jo lenger din kjæreste venter med å få barn. Jo mindre eggstokker har hun igjen til å skape barn.

 

Forskjellen på menn og kvinner

- Gutter produserer sperm hele livet

- Kvinner produserer ikke egg, men blir født med eggstokker. Eggstokkker dør hver eneste dag etter 12 timer

 

Så når alle eggstokkene er døde. Kan ikke kvinner lenger få barn. Dette problemet gjelder ikke bare din kjæreste, men alle kvinner i verden. Alle kvinner vet dette og dermed slutter de å bruke prevensjon. Fordi de er redde for de ikke lenger kan få barn når de blir eldre. Dette er også grunnen til mange eldre hankjønn foretrekker yngre kvinner. Fordi yngre kvinner har flere eggstokker enn eldre kvinner. Det har ingenting med kvinnelig egoisme, men det har noe med at hun er redd for at hun ikke kan få barn. Når kjæresten din blir en gammel kjerring. 

 

 

Ja det er sant at mennesker kommer fra et egg. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=nLmg4wSHdxQ

Endret av Xonophobia
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kvinnelig egg i eggstokkene har bare en levetid på 12 timer. Kvinnelig egg dør hver eneste dag.

Jo lenger din kjæreste venter med å få barn. Jo mindre eggstokker har hun igjen til å skape barn.

 

Forskjellen på menn og kvinner

- Gutter produserer sperm hele livet

- Kvinner produserer ikke egg, men blir født med eggstokker. Eggstokkker dør hver eneste dag etter 12 timer

 

Så når alle eggstokkene er døde. Kan ikke kvinner lenger få barn. Dette problemet gjelder ikke bare din kjæreste, men alle kvinner i verden. Alle kvinner vet dette og dermed slutter de å bruke prevensjon. Fordi de er redde for de ikke lenger kan få barn når de blir eldre. Dette er også grunnen til mange eldre hankjønn foretrekker yngre kvinner. Fordi yngre kvinner har flere eggstokker enn eldre kvinner. Det har ingenting med kvinnelig egoisme, men det har noe med at hun er redd for at hun ikke kan få barn. Når kjæresten din blir en gammel kjerring.

 

Kvinnen må være godt over 30 før dette blir noen problemstilling, så du bør være litt forsiktig med skremselspropaganda.

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så ett egg blir frastøt ved hver menstruasjon, la oss ta for oss en urealistisk kvinne som ikke finnes overhode:

Hun har mensen hver eneste måned i ca 40 år, startet når hun var 12, sluttet når hun var 52. Mensen hennes er alltid on time.

Det blir 1*12= 12 egg i året, som hun mister. 
Så 12*40 = 480 egg som hun vil miste i løpet av hele sin 'mensenkarriere'.

Og du prøver å påstå at du ikke driver med skremselspropaganda? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kvinnelig egg i eggstokkene har bare en levetid på 12 timer. Kvinnelig egg dør hver eneste dag.

Jo lenger din kjæreste venter med å få barn. Jo mindre eggstokker har hun igjen til å skape barn.

 

Forskjellen på menn og kvinner

- Gutter produserer sperm hele livet

- Kvinner produserer ikke egg, men blir født med eggstokker. Eggstokkker dør hver eneste dag etter 12 timer

 

Så når alle eggstokkene er døde. Kan ikke kvinner lenger få barn. Dette problemet gjelder ikke bare din kjæreste, men alle kvinner i verden. Alle kvinner vet dette og dermed slutter de å bruke prevensjon. Fordi de er redde for de ikke lenger kan få barn når de blir eldre. Dette er også grunnen til mange eldre hankjønn foretrekker yngre kvinner. Fordi yngre kvinner har flere eggstokker enn eldre kvinner. Det har ingenting med kvinnelig egoisme, men det har noe med at hun er redd for at hun ikke kan få barn. Når kjæresten din blir en gammel kjerring. 

 

 

Ja det er sant at mennesker kommer fra et egg. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=nLmg4wSHdxQ

Svada. Det er ikke derfor man foretrekker yngre jenter og alle kvinner har 2 eggstokker.

 

Hva med å prøve å være seriøs og slutte å spre slike usannheter. Det er faktisk på grensen til løgn.

 

Anonymous poster hash: 21392...00f

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...