Oddey86 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 På jakt etter headsett, har astro a50 pr dags dato og bruker da ikke mikrofonen, har en ekstern shure Sm7b istede. Hva egner seg egentlig best til gaming og litt musikk? 7.1 noe poeng? Spiller mest fps spill som csgo og h1z1. Best lyd er jo uten tvil studioheadsett istede for spillheadsett, men hva? Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Budsjett? Kan iallefall anbefale Ath M50x Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Skaffer du deg en hodetelefonforsterker i tillegg så kan jeg anbefale Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ohm og Sennheiser HD598 Lenke til kommentar
Oddey86 Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 DT 770 Pro Limited Edition 32Ohm har jeg allerede, Sennheiser HD et eller annet trådløse saker har jeg, Beats Studio 2.0 trådløs, Astro A50. Disse har jeg allerede, har dog ikke lydkort til PC så får ikke fult utbytte av Beyerdynamic headsettet, dem fungerte rått på surroundforsterkern dog. Budsjett er vell egentlig ikke det jeg ser på. Men under 4k er sikkert fint da det kun går til spilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå