Gå til innhold

Noen som har gode minner fra super mario 3?

Lord Hassan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zelda themen er like bra i alle spilla

husker så godt jeg hadde den orginale på hode ..

men fy ****** .. har enda worms themen på hodet ..

har ikke spilt det på år og dager

fint å få den freshet opp igjen .. begynte å bli litt variasjon på den nå

er foresten en sang som har deler av den i seg.. men nå husker jeg ikke hvilken

er også ganske lik Texas Ranger åpnings melodien :p

Lenke til kommentar
Men som andre sier over her, er ikke det samme med spilla nå til dags. Tviler på at jeg kommer til å dra fram et "nåtids" spill om 20 år. Men super mario 3 blir spillt jevnt og trutt på et eller annet voerspiel.

Det er rart det der.. Har en kamerat som har en god gammel NES på hybelen, og den er faktisk nesten like mye i bruk som PS2en som jeg har på rommet...

Uff jeg angrer så grusomt på at jeg i min tid solgte SNESen med Super Mario World, Zelda 3 og Rock'n Roll Racing (mitt første møte med Blizzard!). hadde vel flere spill men de er vel all time favorites...

Lenke til kommentar

Har selv 1 stk. Super Nintendo Entertainment System (og det spillet med mange spill på (Super Mario Super Stars elns) som også inkluderer Super Mario 3...), 1 stk. Nintendo 64 og 1 stk. Nintendo GameCube

Mangler bare den ALLER første, og alle GameBoyene...

Endret av tadcomp
Lenke til kommentar
Angrer også litt på at jeg solgte min N64, sammen med Zelda Ocarina of time er det noe av den beste opplevelsen jeg har hatt forran tv :D

Har fortsatt N64 og Ocarina of Time, prøvde Majoras Mask men det var så utrolig dårlig i forhold til Ocarina of Time. Tok meg 1 år omtrent å komme til bossen der :blush: hehe og jeg har ikke greid bossen enda.. Har i ettertid lasta ned themes fra Ocarina og jeg for fortsatt tårer i øynene når jeg hører dem for bedre spill opplevelse har jeg aldri vært borte i.. Fikk en lignende følelse da jeg spilte Gothic2 runde det på 38t omtrent! Men jeg lurer på om jeg ikke skal ta frem Ocarina igjen :thumbs: mine armer er åpne for å si det slik!

:love: Ocarina of Time :love:

dessverre funket ikke linken så jeg har ikke fått sett filmen enda men den høres spennende ut...

Lenke til kommentar

Ocarina of time var genialt!

Ocarina'en som man lærte nye sanger hele tida, og kunne gjøre forskjellige ting osv.... Spillet var så enormt! Mange byer, man kunne gå rundt med hesten sin, rett og slett genialt! Jeg angrer litt på at jeg Solgte Nintendo 64'n min... lurer på om jeg skal få lånt til meg en, og spille spillet gjennom engang snart, det er jo så genialt!

Det er så mye en skulle ha gjort, men så er det det greiene med TID da :cry:

Lenke til kommentar

Jeg synes han skal sende inn filmen til Nintendo! :thumbup:

Låtene jeg posta over er fra Zelda 3 ja.. Det beste spillet som noen ganger er laget! Dumt at vi solgte SNES'en (modda til å spille av NTSC spill..) vår :cry:

Så slik ut, bare at det var en grønn knapp der RESET knappen er, som bytta 50hz/60hz. :w00t:

Endret av -razh0r-
Lenke til kommentar

Hehe, modda SNES :D

Husker jeg kjøpte gamle nintendo magasiner jeg,har de forstatt... Lese et par i går kveld... der stod det rykter om SNES med cd rom og greier, hehe. Også ikke glem spillmessene i las vegas og tokyo da, hvor street fighter 2 skulle komme (!) :p

Lenke til kommentar

Jeg har også noen magasiner ja, her er ett utdrag fra ett leserinnlegg:

Fra Nintendo Magasine, Nr 1 1994

"CD eller 64-Bits?"

Jeg har hørt om en ny maskin til Nintendo som skal ha 64-Bits og over 16 millioner farger osv. Kommer denne maskinen til å være bedre enn Nintendo-CD-en? Hvilken maskin er best å kjøpe, og hva vil den koste?

Svaret:

Du har vel ikke bare hørt, men også lest om den her i bladet. Men for sikkerhets skyld gjentar vi: Det kommer ikke noen Nintendo-CD, men en 64-Bits maskin kalt "Project Reality". Den blir sannsynligvis den beste spillmaskinen vi hittil kjenner.

Den kommer i spillhallene i 1994, til hjemmebruk i 1995. Antydet pris: 250 dollar. Når den kommer til Norge, og hva prisen blir er det ingen som vet i dag

Det kom jo nesten en Nintendo-CD.. Gamecube, med mini-DVD'er. :green:

Andre ting som var fete med disse magasinene, var at de hadde Mario og _Zelda_ tegneserier i hvert nummer. Tegneserie av Zelda 3 faktisk! Dumt at jeg bare har to nummer med Zelda tegneserier. :cry:

EDIT: Skriveleifer

Endret av -razh0r-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...