Knallbom Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Heisann, Jeg er en storfornøyd eier av UE65KS7005, men jeg sliter med å finne informasjon vedrørende hva slags input lag tv'en har, da spesielt med HDR og Game mode. Jeg vet fra før at andre samsung modeller, dersom satt i Game mode, forsvinner HDR muligheten, som gjør det en smule problematisk å nå nyte godt av kommende spill (enten fra PS4 Pro, Xbox One S, PC etc) som har HDR enablet content. Alternativet er å kjøre i movie mode, som vi vet kan kjøre HDR, men da er input lag godt over 100ms, som er rimelig uaktuelt ifb med gaming. Er det noen som har info om hva de nye settene til Samsung, da spesifikt nye 7-serien, takler her? Kan en fremtidig firmware fikse HDR i Game mode kanskje? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) ***https://twitter.com/HDTVTest/status/773859278050516992*** BREAKING: Samsung firmware updates 2016 SUHD @UHD4k TVs to add low-lag Game Mode for #XboxOneS & #PS4Pro HDR gaming. Endret 9. september 2016 av Bendorama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå