RRhoads Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Jeg kalte henne åpenbart ikke prostituert. Hun beskrives som billig på grunn av dårlig selvtillit. "Ludder" var ment for å reflektere dette. Så vidt meg bekjent er "ludder" vanligvis retter mot kvinner, og ikke menn. Men jeg ser ingen problemer med å kalle menn billige dersom de er det. Jeg ser heller ikke relevansen til dette i denne tråden. Dette handler om ei billig dame. Ikke en billig mann. Det er et veldig nedsettende uttrykk som for meg ofte sier mer om den som bruker det. 3 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Jeg kalte henne åpenbart ikke prostituert. Hun beskrives som billig på grunn av dårlig selvtillit. "Ludder" var ment for å reflektere dette. Så vidt meg bekjent er "ludder" vanligvis retter mot kvinner, og ikke menn. Men jeg ser ingen problemer med å kalle menn billige dersom de er det. Jeg ser heller ikke relevansen til dette i denne tråden. Dette handler om ei billig dame. Ikke en billig mann. Det er et veldig nedsettende uttrykk som for meg ofte sier mer om den som bruker det. Du avleder diskusjonen med irrelevant vås. Denne diskusjonen handler hverken om billige menn eller meg selv. Det handler om ei billig dame. Vennligst hold deg til saken, eller hold fred. Edit: Måten jeg fremstiller henne er også valgt som kontrast til hans egne følelser for henne. TS sliter med en indre konflikt: Han har følelser for ei billig dame som han sliter med å respektere. Jeg understreker dette poenget slik at han ikke velger å forplikte seg 100% slik han uttrykker i første post. Jeg mener at dette vil være et dårlig valg. Derfor fremstiller jeg saken slik jeg gjør. Endret 12. september 2016 av Løgn Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 snip Ok, ser at jeg dro det litt off topic. 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Hei Og jeg vet jeg ikke burde eller har rett til å plages av detteAnonymous poster hash: 3b277...a7e Siden når trengte du rett til å plages med noe? Lol Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Det er tre stykker i et forhold. Jeg, deg og oss. Vi har mine, dine og våre problemer. Og vi har mine, dine og våre behov. Er alle disse sidene med forholdet overkommelige? Eller er det bare slitsomt? Lenke til kommentar
Stolt Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Jeg er glad for at jeg er muslim fordi muslimske jenter er ikke bort i noen gutter før de gifter seg. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Stolt skrev (1 time siden): Jeg er glad for at jeg er muslim fordi muslimske jenter er ikke bort i noen gutter før de gifter seg. 🤣🤣 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Det eneste som kan hjelpe deg her nok å finne ny dame eller flytte. Var selv litt plagd med samme tankegang som deg med tidligere flammer, og er nå samboer med ei som ikke har hatt sex med noen andre. Det har en del ulemper det også, så en gylden middelvei er nok tingen. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Stolt skrev (1 time siden): Jeg er glad for at jeg er muslim fordi muslimske jenter er ikke bort i noen gutter før de gifter seg. Sier de ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå