AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Hei Lang historie kort så er jeg fra en liten bygd og vært sammen med ei kjempefin, kjempedeilig og kjempesøt og snill jente og vært det et år av og på med våre problemer. Vi har begge gjort dumme ting mot hverandre, men er ikke det som plager meg. Jeg sliter på en måte å satse og gi alt og binde meg hundre prosent og se på hun som kjæresten min. Jeg har alltid saht til meg selv at jeg aldri skal bli sammen med et "hook". Og greia er at vi startet som venner, og snakket mye sammen. Og hun har ligget rundt og klint og alt på fester og slikt med kompiser av meg og folk jeg kjenner fordi det styrket selvtilliten hennes. Og jeg elsker henne virkelig, og kan ikke tenke meg en natt uten henne, men samtidig er jeg ikke forelsket nettopp pga jeg vet hun har pult den og den kompisen min osv, og at jeg selv også bare var et ligg med henne først. Og jeg vet jeg ikke burde eller har rett til å plages av dette, men det gnager utrolig mye på meg, spesielt etter jeg kjeda meg litt her om dagen og leste gjennom gamle samtaler der hun ble med en ganske ekkel og skitten fyr hjem etter å ha klina mange ganger på fester osv, og pulte og så ble ditcha halvveis på morgenen... Og det plager meg så mye at jeg nesten blir kvalm av å tenke på nærhet og kyss av henne. Har alltid vært småplaga, men jeg burde ikke lest gjennom de gamle samtalene, for den uka her har jeg vært helt ødelagt i hodet og gærn av det, og aner ikke hva jeg skal si tenke eller gjøre... Har noen av dere råd eller hatt noe lignende? Anonymous poster hash: 3b277...a7e Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Det du opplever er sjalusi og er helt normalt. Jeg skjønner deg godt, da jeg først så min forlovede sin eks sin facebook så gikk jeg gjennom alle bildene hennes, og jepp, jeg så ett bilde av DEM, som virkelig fikk blodet mitt til å koke og tok pusten fra meg. Jeg visste jo at de har en fortid, og har kun meg selv å skylde for at jeg så gjennom bildene, så jeg valgte å heller prate om det med min forlovede (da ny type) og jo mer vi skapte sammen jo mindre betydde fortiden noe som helst. Nå er vi forlovet og skaper vår fremtid sammen Du må nesten finne ut av hva du ønsker å gjøre, vil du løse dette? Så åpne deg og snakk med henne, det kan hende at det er alt du trenger, men hvis du ikke klarer det så skjønner jeg det godt også, har faktisk avvist karer fordi de har hatt ett ''rykte'' for å være løse, så ikke ha dårlig samvittighet ellerno sånt. Du har lov til å ha ett problem med fortiden hennes, men prøv å være åpen og la henne vite hva du har på hjertet, kanskje hun kan si eller gjøre noe som gjør deg tryggere på henne og forholdet deres? Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Vil si det er litt mer enn "normal sjalusi" spør du meg, dama har ligget rundt hele kompisgjengen og klart det er vanskelig å skulle settle down med henne da. Slike damer snakkes ikke akkurat veldig pent om i en kompisgjeng. 5 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Jenta di er et typisk ludder (når hun er singel, antar jeg). Det betyr imidlertid ikke at hun er et ludder mens hun er sammen med deg. Men tid spiller en rolle her. Hvor gamle er disse episodene, hvor lenge har dere vært sammen? Det kan også være et potensielt problem at kameratene dine har ligget med henne fordi 1) det kan være følelser innblandet hos dem eller henne, noe som kan skape drama mellom deg og kameratene. Dette er igjen avhengig av tid. Og 2) når det blir slutt mellom deg og dama, eller dere opplever problemer med forholdet, er det høyere sannsynlighet for at hun vil ligge med en av kameratene dine igjen - noe som nesten garantert ødelegger dette vennskapet. Jo mer ei dame puler rundt innad i en vennegjeng, desto større er sannsynligheten for relasjonell collateral damage. At du får en dårlig følelse av at du også "bare var et ligg første gangen" synes jeg er ganske latterlig. Det er hva du betyr for henne nå som spiller en rolle. Og hva var hun for deg første gangen? Du vil jo fortsatt ikke binde deg til henne, så hva er hun egentlig for deg nå? Basert på at hun er ei billig tøs som nesten garantert vil lage drama for deg og vennegjengen din i fremtiden, vil jeg heller ikke anbefale deg å binde deg til henne. Prøv heller å anse henne som midlertidig, og lek med henne så lenge du selv synes det er gøy. Denne anbefalingen er desto sterkere dersom du kun har vært sammen med henne i en kort periode. Du bør imidlertid aktivt prøve å komme deg ut fra den lille bygda du bor i. Flytt fra henne, og kom deg til en større by hvor du kan unngå denne nærmest incestuøse tilværelsen. Endret 8. september 2016 av Løgn Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2016 Forfatter Del Skrevet 12. september 2016 Det er ikke antallet son plager deg, for det er bare 5 inkludert meg så vidt jeg vet. Det er det at vi var venner før og hun fortalte meg om alle, og at jeg kjenner alle og var kompis med alle, og hun fortalte hun likte den og den, hva de gjorde osv... Snakket med henne her om dagen og hun påstår hun agrer og hun egentlig var litt patetisk forelska i meg helt siden da og brukte gutta for å prøce glemme meg for hun trodde ikke hun kunne fp meg. Og jeg ble veldig glad, men hsr konstant et stikk i magen når jrg kjører forbi huset og tenker her har hun blitt pult av en konois av meg vi møter på fest osv. Og klarer ikke dra jt på fest med hun, for når hun synger og er full er hun klengete på alle, synger sanger høylytt og jeg tenker bare hun er horete og tøs osv... Anonymous poster hash: 4db03...733 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Tror du at du finner noen jenter som ikke har blitt pult før? Dog hadde jeg aldri klart å ha sex med noen som har pult rundt i vennegjengen min, det hadde bare blitt for mye. Om hun bruker sex for å "glemme" og alt det andre våset du skriver hun har sagt, så hadde jeg holdt meg enda lengre unna. Endret 12. september 2016 av InToRv Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Det her sitter hovedsakelig i ditt eget hode, ja det har skjedd, men det er du som føler det du gjør. Er du virkelig interresert så tar du sjansen, men hvis du ikke klarer å la fortid være fortid så er det døfødt å i det hele tatt gi det et forsøk. Har opplevd det samma i mindre skala og jeg hadde de samme følelsene som deg. Jeg prøvde så godt jeg kunne å drite i fortiden og etterhvert så gikk det bra. Desverre så virker det som at det du skriver er et skrik om hjelp i form av at du vil bli rådet til å drite i henne. Husk at du lever bare en gang og at livet er langt. Er dette en bra dame så er det verdt et forsøk, kanskje dere er sammen til dere dør. Har hun massevis av negative egenskaper bortsett fra at hun er litt ikke bra når hun er full så er det kanskje greit å styre unna? Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Snakket med henne her om dagen og hun påstår hun agrer og hun egentlig var litt patetisk forelska i meg helt siden da og brukte gutta for å prøce glemme meg for hun trodde ikke hun kunne fp meg.Jeg har hørt lignende forklaringer fra flere jenter, selv. Mitt inntrykk er at dette er noe jenter sier for å rettferdiggjøre promiskuøsitet. Vær oppmerksom på at dersom du aksepterer dette, kan hun lettere dra dette kortet når du senere tar henne i utroskap. Hun lå jo bare med ham fordi hun savnet deg, ikke sant? Hun lå jo bare med kameratene dine fordi hun var forelsket i deg, ikke sant...? Tenk deg om én gang til, for dette henger så klart ikke på greip. Du ble veldig glad da du hørte dette? Kan det tenkes at nettopp det var hensikten med det hun sa? Hun vil at du skal akseptere henne, og hun må få deg til å føle deg spesiell, samtidig som du må anse henne som uskyldig og hjelpeløs, for å oppnå dette. Dersom du anser henne som et skjørt persilleblad som ikke visste hva hun skulle gjøre fordi hun var så stormende forelsket i deg, så anser du henne ikke som ansvarlig for sine egne handlinger, og du anser deg selv som en stor og betydningsfull faktor i relasjon til henne. Mission accomplished. Og hun har nå også bygget posisjon til å kunne gjøre hva hun vil, så lenge hun begrunner det med at hun gjør det for deg på et eller annet vis. Og klarer ikke dra jt på fest med hun, for når hun synger og er full er hun klengete på alle, synger sanger høylytt og jeg tenker bare hun er horete og tøs osv...Det tror jeg du har rett i. Hun er veldig glad i oppmerksomhet fra gutta. Dersom hun er pen og bor i en liten bygd får hun også lettere oppmerksomhet fra alle, og hun lærer fortere å finne sin rolle i spillet mellom mann og kvinne. Og desto mer relevant er dette når du til og med velger å ikke drikke sammen med henne. Om hun puler noen på en fest kan hun simpelthen si at hun gjorde det fordi hun savnet deg så mye. Du har allerede svelget denne logikken da hun serverte deg den tidlgiere. Om du ikke vil at hun skal klenge på eller pule andre, så må du være der og passe på. Du må sette grenser for henne, for hun kommer ikke til å sette disse grensene selv. Alt du forteller om henne fremstår som røde flagg. Du må aldri finne på å anse dette forholdet som noe langsiktig, eller henne som pålitelig. Du høres ung og uerfaren ut. Du har også følelser for henne, selv om hun er en dame av dårlig kvalitet. På én side bør du dumpe henne, for hun kommer til å gjøre livet ditt til et emo-helvete. På en annen side bør du holde ut med henne en stund til, for du ser ut til å trenge denne erfaringen. Jeg tror du vil lære mye av henne dersom du er oppmerksom på spillet hun spiller. Lær av det, og voks på det. Men vit at dette er kortsiktig, og forbered deg på drama. Om du dumper henne, så vit at hun kommer til å ligge med kameratene dine for å ta igjen på deg, nærmest umiddelbart - Og hun kommer til å fortelle deg det selv, og si at hun gjør det fordi hun savner deg. På den måten kan hun ta igjen på deg uten at du klandrer henne. Du kan bare "vinne" om du distanserer deg emosjonelt. Det er lettere å distansere seg emosjonelt om du anser henne for det ludderet hun er, og ikke lurer deg selv til å tro at hun er noe bedre. Husk at dette er ei dame med mye erfaring med menn. Hun vet hvordan hun skal spille deg. Samtidig har du en dårlig posisjon med begrensede alternativer i en liten bygd, samt at du sannsynligvis er ung og uerfaren. Hun har overhånden i dette spillet. Du kan velge å spille med, bare for å "beholde henne", og ha sex med henne i en periode. Men ikke lur deg selv. Stol på magefølelsen når du bedømmer henne. Hun er nøyaktig det ludderet hun ser ut til å være. I retrospekt - etter det uunngåelige bruddet mellom dere - vil du nok innse at å kutte henne ut var noe av det beste som kunne skjedd deg. På samme måte vil det absolutt verste for deg være å gjøre henne gravid. Så pass på. Du vil ikke ha ei slik dame innblandet i resten av livet ditt. Anbefaler deg igjen å flytte vekk fra bydga så fort som mulig. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Hvor fantastisk hadde det ikke vært å finne ei jente som ikke har vært borti noen??! I disse moderne dager er det dog nesten helt umulig.. til og med i religiøse miljøer.... Det er nok noe du må leve med uansett. Jeg tror faktisk ikke det har noe å si at det er folk du kjenner. Det å vite at dama di har blitt pult av noen andre enn deg er plagsomt. Du må rett og slett bare komme over det. Dette er et problem du kommer til å ha nesten uansett hvilken dame du får. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Hvor fantastisk hadde det ikke vært å finne ei jente som ikke har vært borti noen??! Det er nok noe mange tenker, ja, men noe som nok også er ganske misforstått. En person som ikke har (eller har lite) erfaring fra samliv vil naturligvis være utrolig dårlig utrustet til å ta et godt valg av partner. Personen vil ha et veldig ideologisk syn på hva han eller hun ønsker og som oftest vil personens forventninger være veldig lite realistisiske og dette vil føre til forhold preget av turbulens, misnøye og sjalusi. En person som har godt med erfaring vil vite hva han eler hun ønsker i et forhold og burde være i mye bedre stand til å avgjøre om en potensiell partner vil kunne fungere i lengden. TS; Det er nok naturlige tanker du har, og noe som vi alle kjenner på i mer eller mindre grad med våre partnere. Det at du omgås med noen som har intim kjennskap til din kjæreste skjønner jeg at kan være litt tungt å svelge men du må huske på at hun endte med å velge deg. Så det at hun har mye erfaring og allikevel endte med å velge deg er tross alt egentlig et kompliment til deg. Mange personligheter kunne nok funnet på å skrytt av, eller følt seg overlegen med tanken på at de har ligget med kjæresten din men da må du huske på at det de egentlig "skryter" av er at hun har prøvd dere begge og fant ut at du var det beste valget. Personlig er ikke det noe jeg ville skrytt av. Om noe hadde jeg heller følt meg ille til mote når jeg var med dere to og jeg hadde ligget med henne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 "If you truly love me stop making me in your mind!" Og med det menes at fortiden borte, finnes kun i minnet, og er bestandig diskutabel - derfor er det bortkastet å spekulere på noe man ikke selv vet og har erfart. Hvis du absolutt må bedømme henne, så bedøm henne ut fra deres tid sammen Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Jenta di er et typisk ludder (når hun er singel, antar jeg). Noe så dumt. Har ikke single jenter lov til å ha et sexliv uten å bli sett ned på? 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Hvor fantastisk hadde det ikke vært å finne ei jente som ikke har vært borti noen??! I disse moderne dager er det dog nesten helt umulig.. til og med i religiøse miljøer.... Jeg er ganske sikker på at alle jenter har vært jomfru en gang i livet, kanskje jeg tar feil. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Jenter som er seksuellt aktive blir sett ned på som "ludder" og "tøs", mens gutter som gjør det samme er "tøffe" og "erobrere"..jada.. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Selvinnsikt er en fin bil og hykleri er en fin stil. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Noen av dere tar litt av, synes jeg. Problemet, slik jeg tolker det, er jo at TS ikke tåler tanken på at damen har hatt sex med flere av kompisene hans, i tillegg til at hun tydeligvis er klengete på andre menn når hun er på fest. Ikke det at hun har hatt sex tidligere. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Ingenting sies om disse kompisene som har hatt sex med samme dama på rundgang. Høres ikke spesiellt bra ut det heller i "kompisgjengen". Bygdelivet er noe særeget, har selv bodd på en slik plass med 300 innbyggere i 15 år. Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Jenta di er et typisk ludder (når hun er singel, antar jeg).Noe så dumt. Har ikke single jenter lov til å ha et sexliv uten å bli sett ned på? Så klart kan jenter ha et sexliv uten å bli sett ned på. Men måten hun beskrives på er at "hun har ligget rundt og klint og alt på fester og slikt med kompiser av meg og folk jeg kjenner fordi det styrket selvtilliten hennes". Jenter som "ligger rundt" og "kliner og alt" på fester for å få bedre selvtillit er typisk sett billige. Billige jenter er ludder. Enkelt og greit. Hvordan vil du definere et ludder? Eller vil du heller definere det ut av eksistens? Endret 12. september 2016 av Løgn Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Jenta di er et typisk ludder (når hun er singel, antar jeg).Noe så dumt. Har ikke single jenter lov til å ha et sexliv uten å bli sett ned på? Så klart kan jenter ha et sexliv uten å bli sett ned på. Men måten hun beskrives på er at "hun har ligget rundt og klint og alt på fester og slikt med kompiser av meg og folk jeg kjenner fordi det styrket selvtilliten hennes". Jenter som "ligger rundt" og "kliner og alt" på fester for å få bedre selvtillit er typisk sett billige. Billige jenter er ludder. Enkelt og greit. Hvordan vil du definere et ludder? Eller vil du heller definere det ut av virkeligheten? Ludder er et annet ord på hore/prostituert som ofte er brukt nedsettende, der jeg kommer fra. Jeg ser ingen forskjell på kvinner/jenter og menn/gutter som liker å ha sex med mange partnere. Hva kaller du en gutt/mann som ligger med mange? 2 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Jenta di er et typisk ludder (når hun er singel, antar jeg).Noe så dumt. Har ikke single jenter lov til å ha et sexliv uten å bli sett ned på? Så klart kan jenter ha et sexliv uten å bli sett ned på. Men måten hun beskrives på er at "hun har ligget rundt og klint og alt på fester og slikt med kompiser av meg og folk jeg kjenner fordi det styrket selvtilliten hennes". Jenter som "ligger rundt" og "kliner og alt" på fester for å få bedre selvtillit er typisk sett billige. Billige jenter er ludder. Enkelt og greit. Hvordan vil du definere et ludder? Eller vil du heller definere det ut av virkeligheten? Ludder er et annet ord på hore/prostituert som ofte er brukt nedsettende, der jeg kommer fra. Jeg ser ingen forskjell på kvinner/jenter og menn/gutter som liker å ha sex med mange partnere. Hva kaller du en gutt/mann som ligger med mange? Jeg kalte henne åpenbart ikke prostituert. Hun beskrives som billig på grunn av dårlig selvtillit. "Ludder" var ment for å reflektere dette. Så vidt meg bekjent er "ludder" vanligvis retter mot kvinner, og ikke menn. Men jeg ser ingen problemer med å kalle menn billige dersom de er det. Jeg ser heller ikke relevansen til dette i denne tråden. Dette handler om ei billig dame. Ikke en billig mann. Endret 12. september 2016 av Løgn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå