Roar Kneppen Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Røft landskap i nisje Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Bildet må ses på storskjerm skal det nytes fullt ut. Du får applaus fra meg ihvertfall der du får hjelp av den fine ramma til å skape et dragsug innover i motivet. Flott i svart/hvitt og selvfølgelig en fin komp! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Synes det skaber en god dybde med den ramme..men ville godt have at billedet var uden støj så var det endnu bedre..efter min smag vh Suss Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Her får du det riktig til å stråle. Kuuult bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Flott resultat av etterbehandlingen som blir en kombinasjon av to teknikker . Et kystlandskap med stråler ut fra motivet . Kreativt . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Nydelig synes jeg Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Rammen rundt bildet blir liksom en del av bildet, snedig løsning. En variant jeg ikke har sett tidligere tror jeg. Oppfinnsomt og kreativt i tillegg til å være vakkert å betrakte. Mvh ragnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Veldig tøft bilde her Roar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg