Sexylubb1 Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Men SC2 er jo et tegneseriegrafikkspill? Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Men SC2 er jo et tegneseriegrafikkspill? ja derfor det er greit, gameplayet er ganske bra men grafikken er revva. sc2 hadde vært mye bedre men litt mer seriøs grafikk og animasjoner. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Uff seriøst. Er grafikk og animasjoner rettet mot 3åringer eller. Jeg prøver å skjønne hva du snakker om, men jeg ser virkelig ikke problemet med animasjonene. Hva hadde du ønsket deg da, fotorealisme? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Eg likar generelt ein meir realistisk grafikkstil, men synest fortsatt at Civ 6 ser bra ut. Utanom stilen, som eg forstår at der er ulike meiningar om, ser eg det i alle fall som positivt at dei har fått inn ein dag/natt-syklus, og eg likar måten dei har gjort "fog of war" denne gongen. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Skogene skulle vært tykkere, ellers ser det fint ut. Det virker lettere å se detaljer og ting, uten bruk av overlay icons og popup tooltips, og det er bra. Lenke til kommentar
Herman Hedning Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Gameplay is king, grafikk er jo bare overflaten, er jo det som ligger bakom i dybden som er viktigst. Det er som regelt ikke malingen på huset som avgjør om du kjøper ett hus eller ikke. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Hvis malingen aldri kunne forandres så hadde den definitivt vært en svært viktig fasett i avgjørelsesprosessen. For min del gjør den at jeg glatt står over dette huskjøpet selv om jeg tidligere har kjøpt fem hus fra samme megler. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Det med malinga er ikkje ein perfekt metafor, men poenget er vel at for spel av denne typen er der andre ting som veg veldig mykje tyngre enn grafikken. Når det er sagt, er grafikken sjølvsagt ein del av opplevinga og stemninga i spelet. For meg var t.d. Fallen Enchantress eit spel eg fann veldig appelerande mekanisk, men der eg fann det visuelle nærmast stygt. Det har ikkje hindra meg i å spele mykje av det, men opplevinga hadde vore betre om det visuelle var av høgare kvalitet. Eg synest likevel det er rart at folk har so mykje imot grafikken at dei ikkje vil kjøpe spelet på grunn av det. Stilen er ikkje so voldsomt forskjellig frå tidlegare spel, kvaliteten er god, og dei har introdusert dag/natt-syklus, meir varierte animasjonar, og eit i mine auge veldig pent "teikna" kart som fog of war. Endret 16. september 2016 av KayAU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå