SIR WOLFIE 87 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Hei. Jeg har problemer med å motta SMS for tjenester slik som Microsoft Hotmail, Playstation Network (for å aktivere to faktor autentisering) og Steam. Telefonnummeret det er snakk om er +44 7781 470659. Jeg har dermed ikke mulighet for å logge inn på en Microsoft konto hvor jeg må verifisere telefonnummeret for eksempel. Snakket med ICE i går, og de hadde visst et generelt problem med ''tjenestemeldinger''. Hadde uansett vært greit å få bekreftelse om andre sliter med lignende. Lenke til kommentar
andyness Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Hei. Det stemmer. Har samme problemet etter at jeg byttet fra Telenor til Ice.net. Har bare prøvd Steam selv, men regner med det er et problem hos Ice, ikke Steam. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 jeg har også hatt dette problemet de siste par dagene, kodene kan dukke opp alt fra 10min til 4 timer senere. Har forøvrig aldri hatt problemet før, og jeg har hatt ice siden februar, så jeg regner med det går over snart. Lenke til kommentar
andyness Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Jeg bestilte verifiseringskode på Steam for 3 dager siden, så jeg regner med den aldri kommer. Difi fungerer heldigvis fortsatt. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Google (Gmail) fungerer for eksempel, de bruker ikke samme nummer som nevnt over. Om dere har ICE, så send de en mail eller ring de, slik at de blir klar over problemet. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Fremdeles problemer her, og ICE.net sier at de ikke kan feilsøke SMS som kommer fra utlandet. Operatørbytte er vel eneste løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå