aleckjo Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Blue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Stengt kunne også vært en tittel. Men "Blue" er helt OK Litt synd med den lyse linja over hodet i døråpningen. Kloning er jo en mulighet. men da anbefaler jeg at du kjører bildet opp i 200 kanskje 300% mens du gjør det for da blir det lettere og det blir mer usynlig at du har gjort det når du går ned til 100% igjen. Roar Lenke til kommentar
aleckjo Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Stengt kunne også vært en tittel. Men "Blue" er helt OK Litt synd med den lyse linja over hodet i døråpningen. Kloning er jo en mulighet. men da anbefaler jeg at du kjører bildet opp i 200 kanskje 300% mens du gjør det for da blir det lettere og det blir mer usynlig at du har gjort det når du går ned til 100% igjen. Roar Takk for kommentar! Helt enig i at den utbrente linja ødelegger en del. Har nettopp laget "lasersverdet", så vi sliter foreløpig litt med timingen på bevegelsene i forhold til lukkertid. Blir forhåpentligvis bedre på dette etterhvert så jeg slipper å klone hvert eneste bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg