AfterGlow Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Nexus-telefonene får visstnok følge av et nytt Nexus-nettbrett, ifølge rykter.RYKTE: – Google skal snart lansere nytt mini-nettbrett Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Jeg hadde gitt opp håpet på en oppfølger, og kjøpte meg nettopp en brukt Nexus 6 som jeg justerte opp skjermoppløsningen på for å få like mye på skjermen som på min gamle Nexus 7.Det store spørsmålet er om dette blir like prisgunstig som Nexus 7 var, eller om det legger seg på prisen til iPad. Vi har 2 gamle og 3 "nye" Nexus 7 i familien, og kunne tenkt oss å fase ut 2012-modellene da de er blitt trege... Endret 8. september 2016 av Frobe Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Ja, har 2010 nexus 7, og de begynner å dra litt på årene. Funker sånn passe, men blir trege når programmer oppdateres og rett etter boot. AtW Lenke til kommentar
lals Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 håpet på at de kom med en som var litt større. 10" hadde vært bra. 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Skjønner ikke vitsen med 7 tommer, var greit i 2012 når vi hadde mindre telefoner, men nå som snitter er rundt 5" og mange har over 6", blir det så liten økelse at 9-10" hadde vært mye bedre. Skulle ønske det kom en ny Nexus 9 som ikke hardde like mange feil som den gamle. Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Ja, har 2010 nexus 7, og de begynner å dra litt på årene. Funker sånn passe, men blir trege når programmer oppdateres og rett etter boot. AtW 2010 Nexus 7? Jøss. Imponerende for en enhet som først kom ut i 2012. Fikk du kjøpt den ved å hoppe inn i en tidsmaskin, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg