Fotoskrulla Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Trangesmauet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 To flotte bilder, der jeg velger meg V2 som favoritt. Veldig fin komposisjon der det meste stemmer, tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 To flotte bilder, der jeg velger meg V2 som favoritt. Veldig fin komposisjon der det meste stemmer, tror jeg. Hei Fredrik! Jeg også likte V2 best, men valgte V1 som V1 fordi jeg tror folk vil bli litt mer nysgjerrig på den. V1 har linjer ut i begge hjørnene oppe ser jeg, men det regner jeg med at Kneppen angriper hvis han titter innom.. Takk for fin kommentar! Ha en fin dag i fineværet! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 like fine begge to selv om jeg nok kunne arrestert deg på linjeutganger her og der. Men sant skal sies - det er ikke lett å unngå alltid i slike bilder. Har ikke sjekket mine 10 år gamle Bergensbilder for slikt så kanskje er det mat for negativfingeren der også? Roar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Smukke nærmest pastelfarver her hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Er også mest til v2 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Bra Helene. Du har greid å få både huset og gjærn plate fokusert. Av de to bilder like best V1 men v2 er også bra. :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 like fine begge to selv om jeg nok kunne arrestert deg på linjeutganger her og der. Men sant skal sies - det er ikke lett å unngå alltid i slike bilder. Har ikke sjekket mine 10 år gamle Bergensbilder for slikt så kanskje er det mat for negativfingeren der også? Roar ja, en kan kutte og kutte til der ikke er mer igjen når jeg står bak kamera, så velger jeg utsnitt der og da, jeg tenker ikke på at jeg kanskje burde ha litt å gå på i etterarbeidet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Smukke nærmest pastelfarver her hilsen Suss Er også mest til v2 ingen smilies Suss? takk for fin tilbakemelding Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Bra Helene. Du har greid å få både huset og gjærn plate fokusert. Av de to bilder like best V1 men v2 er også bra. :-) Takk skal du ha Jimmy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Flotte bilder begge to . V2 blir likevel min favoritt , der satt kompen som et skudd og med flott fargepalett/lys . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Flotte bilder begge to . V2 blir likevel min favoritt , der satt kompen som et skudd og med flott fargepalett/lys . Mvh Alec Enig med deg Alec! Takk skal du ha vennen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg