ttnobo Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Hei alle. Jeg har nettopp anskaffet Studio DV Upgrade for Notebooks (altså med spesial-kort for laptop-PC). Installasjonen gikk brillefint, men når jeg trykker "Start capture" for nedlasting av film fra kameraet til PC`en, kommer det hele tiden opp en melding om at programmet ikke finner kameraet (kilden) og at jeg skal slå av og på alt, ta ut og putte inn alle plugger osv. Jeg har prøvd dette til ingen nytte. Jeg skjønner heller ikke den engelske forklaringen på denne feiltypen bak i instruksjonsboka (noe om IRQ i Bios eller noe sånnt....). Kan noen gi meg et godt tips for å komme videre ? Hilsen Børre Lenke til kommentar
marken Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Hadde et lignende problem med Adobe Premiere. Feilen var en liten bagatell! Det eneste jeg hadde glemt, var aa skru paa kameraet til "playback" f0r jeg skrudde paa PC'en. Haaper dette hjelper =) Lenke til kommentar
Murty Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 fØRST. bytt program til Adobe Premiere 6.0. for i det programmet er det ikke noen spesiel rekkefølge du skal skru på kameraet og PC-en ell programmet. Lenke til kommentar
marken Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Jeg kj0rer Adobe Premiere 6.0, og jeg MAA skru paa kameraet f0r PC'en.. Lenke til kommentar
kakeman Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Har du sjekka at kortet funker(det ligger i enhetsbehandlingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå