G27 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Vil råde deg til å gi blaffen. Sannsynligheten for at du får et ærlig svar er egentlig ganske liten. Dessuten er det ikke sikkert hun vet hvorfor hun har mistet interessen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. september 2016 Forfatter Del Skrevet 9. september 2016 Hør på hva guest_anon sier om du vil ha henne tilbake. Poenget er jo at livet ditt er såpass bra fra før av, at du ikke bryr deg om hun plutselig har mistet interessen. Det er hun som går glipp av noe og ikke deg. Spør du hvorfor og hva som gikk galt forstår hun at dette betydde mye mer for deg enn hva det gjorde henne, og du blir needy. Vent 1-2 uker med null kontakt, og så spør du henne på ny date. Det fungerer. Anonymous poster hash: 876f4...e44 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Jenter er høyst emosjonelle vesen, så ikke bruk for mye tid på å prøve å forstå de. Og som jeg sa i en annen tråd: Ikke heng deg for mye opp i en enkelt jente uten at hun er kjæresten din. Og selv da, vær forsiktig. Jenter merker veldig fort når de har blitt for viktig for en mann og det er ikke attraktivt, så sant vi ikke snakker om en jente som aldri har fått oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Vedrørende det å spørre eller ikke spørre så ser jeg ikke på det som problematisk om du spør på riktig måte. Har gjort det selv uten å nødvendigvis bli noe klokere. Hvorfor? Fordi hun mest sannsynligvis ikke kommer til å fortelle deg hva grunnen faktisk var. Enten vil hun ikke såre deg og holder det for seg selv eller så forteller hun det ikke av andre årsaker. En gang sa faktisk en jente rett ut til meg: "Fordi jeg er ikke tiltrukket av deg." Og dette var en jente jeg hadde ligget med og hatt "fantastisk" sex med. I hvert fall var den fantastisk for meg. Hehe. Jeg ser mange slenger rundt seg dette med å være 'needy'. Det å ikke være 'needy' er KRITISK for å være attraktiv, MEN, om du er 'needy' så er det ingenting du kan gjøre for å skjule dette. Det har veldig lite å gjøre med hva du sier og ikke sier, men er noe du rett og slett bare ER eller ikke er. Det er ikke sikkert jenter nødvendigvis kan sette ord på det, men uansett hvor bra du spiller kortene dine, så vil hun merke at noe er galt. Derfor vil de fleste "taktikker" slå ut feil i det lange løp. Og en annen ting til slutt: Om du faktisk er 'needy' og sårbar, så er det langt bedre å være genuin og stå fram som den noe usikre personen du er enn å late som du er en superkul fyr som er helt blottet for følelser. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. september 2016 Forfatter Del Skrevet 9. september 2016 TS: Takk for all input! Det er ikke sånn at denne jenta var noe big deal at jeg mistet, jeg syns bare sexen var sykt bra. Ikke noe å satse på. Så jeg har ikke sagt noe, og det veier mer mot å ikke spørre - da jeg er enig i det mange her sier - mest sannsynlig vil hun ikke være ærlig uansett. Og jeg tenker heller at jeg har vist interesse, og om hun er interessert så kontakter hun meg. Hvis ikke - så er det ikke noe stort nedtur uansett da jeg ikke ser for meg et forhold med henne. Takk! Anonymous poster hash: 4a194...cce Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Jeg ser mange slenger rundt seg dette med å være 'needy'. Det å ikke være 'needy' er KRITISK for å være attraktiv, MEN, om du er 'needy' så er det ingenting du kan gjøre for å skjule dette. Det har veldig lite å gjøre med hva du sier og ikke sier, men er noe du rett og slett bare ER eller ikke er. Det er ikke sikkert jenter nødvendigvis kan sette ord på det, men uansett hvor bra du spiller kortene dine, så vil hun merke at noe er galt. Derfor vil de fleste "taktikker" slå ut feil i det lange løp. Og en annen ting til slutt: Om du faktisk er 'needy' og sårbar, så er det langt bedre å være genuin og stå fram som den noe usikre personen du er enn å late som du er en superkul fyr som er helt blottet for følelser. Ikke enig. Man kan vite at noen ting er needy å gjøre, og andre mindre needy. F.eks lene deg inn mot henne hele tiden, eller spørre om bekreftelse hele tiden"ehh, var det god sex syns du???!?..?". Jenter er ikke tankelesere, bare bedre på å tolke mye sånt enn de fleste menn. At hun har en mistanke om at han er needy er bedre enn at hun vet det. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Eier dere ikke selvrespekt eller? HUN ER IKKE INTERESSERT, then you MOVE ON, du går ikke hjem å tvinner tomler til hun KANSKJE viser at hun liker deg godt. Hvorfor denne BESETTELSEN over å IKKE miste interessen til ei kjerring? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Eier dere ikke selvrespekt eller? HUN ER IKKE INTERESSERT, then you MOVE ON, du går ikke hjem å tvinner tomler til hun KANSKJE viser at hun liker deg godt. Hvorfor denne BESETTELSEN over å IKKE miste interessen til ei kjerring? Glemte du at du selv har foreslått at han skal kontakte henne og spørre om hvorfor hun ikke er interessert lenger? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Ja det var TIL TS, de andre innleggene var tydeligvis IKKE rettet mot han, men mot folkene her som sier det beste er å ''gi henne tid'', ''vente å se hva som skjer'', ''kanskje du kan få henne interessert igjen ved å gjøre ditten og datten'', som irriterer vettet at meg. ALT han trenger å gjøre er å SPØRRE HENNE, så er saken ferdig, hva er vitsen med å gjøre alt så komplisert og dra det over lengre tid? :S Lenke til kommentar
thyes Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Skjønner godt at du sitter å lurer på hvorfor i helvete ting endret seg så plutselig. Ei jeg har styrt med en stund nå viste også tegn til å miste interessen plutselig. Da holdt jeg også kjeft, og da tok det ikke mange dagene før hun tok kontakt. Lykke til uansett Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Jeg ser mange slenger rundt seg dette med å være 'needy'. Det å ikke være 'needy' er KRITISK for å være attraktiv, MEN, om du er 'needy' så er det ingenting du kan gjøre for å skjule dette. Det har veldig lite å gjøre med hva du sier og ikke sier, men er noe du rett og slett bare ER eller ikke er. Det er ikke sikkert jenter nødvendigvis kan sette ord på det, men uansett hvor bra du spiller kortene dine, så vil hun merke at noe er galt. Derfor vil de fleste "taktikker" slå ut feil i det lange løp. Og en annen ting til slutt: Om du faktisk er 'needy' og sårbar, så er det langt bedre å være genuin og stå fram som den noe usikre personen du er enn å late som du er en superkul fyr som er helt blottet for følelser. Ikke enig. Man kan vite at noen ting er needy å gjøre, og andre mindre needy. F.eks lene deg inn mot henne hele tiden, eller spørre om bekreftelse hele tiden"ehh, var det god sex syns du???!?..?". Jenter er ikke tankelesere, bare bedre på å tolke mye sånt enn de fleste menn. At hun har en mistanke om at han er needy er bedre enn at hun vet det. Lol. Lener meg inn hele tiden og spør om sexen er god når jeg føler for det. Minst 'needy' fyren jeg kjenner. Å være 'needy' er en indre tilstand. Du kan gjerne forsøke å late som om du ikke er 'needy', men du er fortsatt den 'needy' personen som prøver å late som han ikke er 'needy'. Get it? Eier dere ikke selvrespekt eller? HUN ER IKKE INTERESSERT, then you MOVE ON, du går ikke hjem å tvinner tomler til hun KANSKJE viser at hun liker deg godt. Hvorfor denne BESETTELSEN over å IKKE miste interessen til ei kjerring? Enig. Men, du har kanskje aldri vært forelsket eller betatt? I så fall hadde du forstått at det ikke alltid er like enkelt i praksis. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Å du tar så feil! Jeg er i mitt andre langvarige forhold og er nå forlovet, og er 25 år. Jeg har vært betatt en billion ganger (ikke egentlig, but you know what i mean ) og vært ordentlig forelsket en håndfull ganger kanskje. Når jeg var 15 og hadde min første kjæreste så tok det meg TO ÅR å komme helt over han.Jeg skjønner VELDIG godt at det ikke er lett, men hvis hun ikke er interessert så er hun ikke interessert, og det å slå hodet i veggen gjentatte ganger er definisjonen av å være insane.Jeg har også vært i den enden hvor jeg var veldig betatt av en kar men han ikke viste samme interesse. Han ville pule på meg og sånt da det er var greit, men forhold gadd han ikke. Det gjorde vondt, jeg var kun 17, men vet du hva jeg gjorde? Jeg tenkte at det er hans tap og at han får gjøre som han vil (jeg vet for sikkert at han kommer til å slite noe jævlig med noe som helst forhold, vi var gode venner en god stund før vi 'åpnet øynene for hverandre' så å si) også gjør jeg det jeg vil, som er å drite i forslaget hans om å være pulevenner og gå videre. Det gjør vondt, men det er fanden meg ikke umulig. Hvis jeg som 17åring hadde nok selvrespekt til å ikke la noen bare bruke kroppen min når jeg vil ha noe mer så syns ikke jeg at det er så far fetched at andre skal kunne være i stand til å gjøre det samme. Endret 10. september 2016 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg skjønner VELDIG godt at det ikke er lett, men hvis hun ikke er interessert så er hun ikke interessert, og det å slå hodet i veggen gjentatte ganger er definisjonen av å være insane. Forelskelse og kjærlighet kan også defineres som en form for galskap (norsk fungerer helt fint) og da tenker man ikke rasjonelt. Når du formulerer deg slik du gjør virker det ikke som om du forstår dette. Selvsagt er det rette å gå videre når man opplever at motparten ikke er interessert, men det betyr ikke at man ikke kan forstå at dette for noen oppleves som vanskelig. Det gjør vondt, men det er fanden meg ikke umulig. Hvis jeg som 17åring hadde nok selvrespekt til å ikke la noen bare bruke kroppen min når jeg vil ha noe mer så syns ikke jeg at det er så far fetched at andre skal kunne være i stand til å gjøre det samme. Trådstarter blir ikke seksuelt 'utnyttet' av en jente som kun vil ha kroppen hans, så sammenligningen er ikke helt korrekt. Jeg vil ikke si at trådstarter ikke har selvrespekt fordi han lurer på hvorfor en jente mistet interessen og kanskje har problemer med å gå videre. Vi har vel alle vært der. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Det er ikke mulig å spørre om dette uten å fremstå som usikker og mindre attraktiv, det er jeg rimelig sikker på. Men hvis du har noen forslag til hvordan han kan formulere dette, så er det bare å poste. "Heisann! Du, jeg lurte litt på en ting. Jeg føler at vi har hatt veldig god kjemi siden vi ble kjent, og jeg trives veldig godt sammen med deg. Men nå i det siste har jeg fått inntrykk av at du har mistet litt interessen og kanskje trukket deg litt unna? Stemmer det, eller er det bare hodet mitt som tuller med meg?" Da vil han enten få oppklart misforståelsen (hun har vært opptatt med ett eller annet, eller hvilken forklaring hun nå kommer med), eller så vil han få bekreftet at hun ikke er interessert og kan gå videre. Det han under ingen omstendighet bør gjøre hvis han faktisk er interessert i denne jenta, er å spille spill ved å leke uninteressert eller annet, lignende bullshit og sitte og håpe på at hun gjenopptar interessen. Få en avklaring. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg ville aldri skrevet noe slikt, og det bør heller ikke TS gjøre. Hvis en dame virker litt uinteressert, så ville jeg bare latt henne seile sin egen sjø. Da er det evt hun som må ta kontakt senere og forklare seg. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg ser mange slenger rundt seg dette med å være 'needy'. Det å ikke være 'needy' er KRITISK for å være attraktiv, MEN, om du er 'needy' så er det ingenting du kan gjøre for å skjule dette. Det har veldig lite å gjøre med hva du sier og ikke sier, men er noe du rett og slett bare ER eller ikke er. Det er ikke sikkert jenter nødvendigvis kan sette ord på det, men uansett hvor bra du spiller kortene dine, så vil hun merke at noe er galt. Derfor vil de fleste "taktikker" slå ut feil i det lange løp. Og en annen ting til slutt: Om du faktisk er 'needy' og sårbar, så er det langt bedre å være genuin og stå fram som den noe usikre personen du er enn å late som du er en superkul fyr som er helt blottet for følelser. Ikke enig. Man kan vite at noen ting er needy å gjøre, og andre mindre needy. F.eks lene deg inn mot henne hele tiden, eller spørre om bekreftelse hele tiden"ehh, var det god sex syns du???!?..?". Jenter er ikke tankelesere, bare bedre på å tolke mye sånt enn de fleste menn. At hun har en mistanke om at han er needy er bedre enn at hun vet det. Lol. Lener meg inn hele tiden og spør om sexen er god når jeg føler for det. Minst 'needy' fyren jeg kjenner. Å være 'needy' er en indre tilstand. Du kan gjerne forsøke å late som om du ikke er 'needy', men du er fortsatt den 'needy' personen som prøver å late som han ikke er 'needy'. Get it? Svare med lol, ende med "get it?" Seriøst? For det første så trodde jeg du var mer anstendig, for det andre tolker du det feil når du svarer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg ville aldri skrevet noe slikt, og det bør heller ikke TS gjøre. Enig. Jeg ser ikke nødvendigvis noe galt i å spørre, men hadde ikke ordlagt meg slik. Du serverer deg selv på sølvfat og får sannsynligvis ikke et ærlig svar uansett. Tap-tap situasjon. Svare med lol, ende med "get it?" Seriøst? For det første så trodde jeg du var mer anstendig, for det andre tolker du det feil når du svarer. Didn't get it? Lol... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2016 Forfatter Del Skrevet 12. september 2016 Jeg ville aldri skrevet noe slikt, og det bør heller ikke TS gjøre. Hvis en dame virker litt uinteressert, så ville jeg bare latt henne seile sin egen sjø. Da er det evt hun som må ta kontakt senere og forklare seg. TS: Dette er det jeg har fulgt og gjort hele veien! Det var bare at hun her viste såpass mye interesse, at jeg virkelig ikke forstår hvorfor hun skulle avlyse. Ikke at jeg er interessert i noe forhold med henne, men hvis jeg kunne hatt sex med henne av og til hadde det vært konge, haha. Så det jeg prøver å få til. Så av en eller annen grunn frister det å sende melding og høre hvorfor, bare sånn at det blir avklart 100% så jeg slipper å tenke på det mer. Pluss at hun betyr ikke noe for meg uansett, så derfor jeg tenker at det ikke skader hvis du skjønner. Anonymous poster hash: 4a194...cce Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Jeg skjønner VELDIG godt at det ikke er lett, men hvis hun ikke er interessert så er hun ikke interessert, og det å slå hodet i veggen gjentatte ganger er definisjonen av å være insane. Forelskelse og kjærlighet kan også defineres som en form for galskap (norsk fungerer helt fint) og da tenker man ikke rasjonelt. Når du formulerer deg slik du gjør virker det ikke som om du forstår dette. Selvsagt er det rette å gå videre når man opplever at motparten ikke er interessert, men det betyr ikke at man ikke kan forstå at dette for noen oppleves som vanskelig. Det gjør vondt, men det er fanden meg ikke umulig. Hvis jeg som 17åring hadde nok selvrespekt til å ikke la noen bare bruke kroppen min når jeg vil ha noe mer så syns ikke jeg at det er så far fetched at andre skal kunne være i stand til å gjøre det samme. Trådstarter blir ikke seksuelt 'utnyttet' av en jente som kun vil ha kroppen hans, så sammenligningen er ikke helt korrekt. Jeg vil ikke si at trådstarter ikke har selvrespekt fordi han lurer på hvorfor en jente mistet interessen og kanskje har problemer med å gå videre. Vi har vel alle vært der. Hopper over første avsnitt fordi det er bare babbel. Du har ikke så mye du skulle ha sagt om hva jeg føler og mener, ikke kommer du til å forandre det noe særlig på det punktet heller, så jeg hopper rett over det. Andre avsnitt svarer jeg bare rett og slett med at du tar det altfor bokstavelig. TS lar henne bruke han hvis han fortsetter å la henne ''sitte på gjerdet'' og se om hun finner noen andre hun liker mer (eller hvilken faen grunn hun har i hodet sitt), hvilken måte man utnyttes på er irrelevant da begge deler blir utnyttet for en annen person sitt forgodtbefinnende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå