AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 En jente jeg møtte på byen for en stund tilbake, møtt hverandre én gang etter det og hadde fantastisk sex og kjemien var der. Hun viste masse interesse og hun sa jeg måtte love å ringe henne igjen. Hun var rett og slett betatt, og det fikk jeg også høre av venninna hennes. Nå avtalte vi å møtes, og hun gledet seg veldig. Men så avlyste hun samme dag, og interessen ble helt motsatt, og virket egentlig som om hun ikke brydde seg lenger. Jeg synes det virker rart, og har litt lyst å spørre hvorfor hun mistet interessen - da vi hadde så god kjemi og sexen var sykt bra - begges meninger. Mest sannsynlig er det en ny fyr hun har møtt, alt kan jo skje på noen dager, men jeg har litt lyst å få det bekreftet siden jeg syns det var så rart at hun forandret seg så fort, med tanke på hvor betatt hun var. Skal jeg gi blaffen, eller er det innafor å spørre? Og på hvilken måte som gjør at jeg ikke virker desperat? Anonymous poster hash: 4a194...cce Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2016 Forfatter Del Skrevet 7. september 2016 TS: Vi er begge 25 forresten Anonymous poster hash: 4a194...cce Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Nå avtalte vi å møtes, og hun gledet seg veldig. Men så avlyste hun samme dag, og interessen ble helt motsatt, og virket egentlig som om hun ikke brydde seg lenger. Her mangler konkret informajson, og vi sitter kun igjen med ditt inntrykk av hva som skjedde. Hvor lang tid har gått siden hun avlyste, og hvordan har kommunikasjonen vært siden? Med så lite informasjon du gir her, kan man like godt anta at du fikk dette inntrykket umiddelbart etter at hun avlyste, og at du laget denne tråden ti minutter senere. Jeg ville først prøvd å ordne et nytt treff igjen. Si at du synes dere har god kjemi, at du tenker på henne og at du vil møte henne igjen - avhengig av relasjonen deres. Om det var mest sex og mindre kjemi, så si at du har lyst på henne, ikke at du savner henne. Om det virkelig har skjedd en endring, og du mener at dette ikke bare er ditt eget inntrykk basert på din egen investering i relajsonen, så kan du rett og slett bare si det til henne. "Jeg synes vi har veldig god kjemi, og jeg merker at du synes det samme. Derfor kan jeg ikke forstå hva som holder deg tilbake." Kanskje hun allerede har type, men hadde problemer i forholdet da hun møtte deg. Endret 7. september 2016 av Løgn 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Selvfølgelig kan du spørre hun om hvorfor. Jeg forstår deg godt - kjekt å vite hva som har skjedd. Hun jeg er sammen med viste voldsom interesse i starten (naturligvis) og var veldig betatt av meg (ikke så rart ), men jeg vet med meg selv at jeg ville lurt fælt om hun plutselig ble stille og "mistet interessen". Jeg mistenker, som deg, at hun har møtt en annen. Desverre. Du gjorde ikke noe spess, eller sa noe rart, rett før hun 'mistet interessen'? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 møtt hverandre én gang Anonymous poster hash: 4a194...cce Velkommen til one night stand.. ingen forpliktelser, fantastisk sex, bye bye.. ^^ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Selvfølgelig kan du spørre hun om hvorfor. Jeg forstår deg godt - kjekt å vite hva som har skjedd. Hun jeg er sammen med viste voldsom interesse i starten (naturligvis) og var veldig betatt av meg (ikke så rart ), men jeg vet med meg selv at jeg ville lurt fælt om hun plutselig ble stille og "mistet interessen". Jeg mistenker, som deg, at hun har møtt en annen. Desverre. Du gjorde ikke noe spess, eller sa noe rart, rett før hun 'mistet interessen'? Hvorfor mistenker du at hun har møtt en annen? Anonymous poster hash: 99638...096 Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Aldri spør, det er det mest irriterende og frastøtende du kan gjøre. Når jenter maser og spør om hvorfor jeg ikke er videre interessert vet jeg i alle fall at dem skal jeg aldri kontakte igjen. Kanskje hun bare har trukket seg litt tilbake i en kort periode, ikke orker tanken på andre akkurat nå. Gi henne plass, space og la henne være i fred. Da får du melding om ikke så lenge skal du se. Hvis du begynner "HVORFOR? NOE JEG GJORDE?" osv... så blir man bare helt lei av mennesket med en gang. Ikke sjans om du får noe svar heller, glem det. Det aller mest attraktive du kan gjøre ovenfor henne er å kutte kontakt, lat som du bryr deg like lite om at hun har mistet interessen som henne.... først da, vil du opprettholde status quoe of sexyness. Det er utrolig usexy og desperat å spørre hvorfor og det shifter henne over i en total maktposisjon i relasjonen. Ingen damer går etter noen som dem dominerer totalt i interessesituasjonen. Vis at du ikke er desperat etter henne, vær gjerne litt care når hun tar kontakt også. At hun avlyste og frøs deg ut har ikke vært noe negativt for deg, det er det eneste du kan gjøre i håp om å få noe kontakt tilbake. Men ikke forvent å få det, sannsynligvis var du et bra ligg og ikke noe emne for mer. Men ligg craver alle, så mulig du får knulle henne igjen. Hvis hun vil plukke opp tråden kan du gjerne være litt care ovenfor hele greia, du trenger ikke vise massiv interesse hvis hun ikke gjør det. Endret 8. september 2016 av guest_anon 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Selvfølgelig kan du spørre hun om hvorfor. Jeg forstår deg godt - kjekt å vite hva som har skjedd. Hun jeg er sammen med viste voldsom interesse i starten (naturligvis) og var veldig betatt av meg (ikke så rart ), men jeg vet med meg selv at jeg ville lurt fælt om hun plutselig ble stille og "mistet interessen". Jeg mistenker, som deg, at hun har møtt en annen. Desverre. Du gjorde ikke noe spess, eller sa noe rart, rett før hun 'mistet interessen'? Hvorfor mistenker du at hun har møtt en annen? Anonymous poster hash: 99638...096 Fordi det er, som med alt annet jeg tror på, den mest logiske forklaringen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Er ingen vits i å gjøre det vanskeligere enn å spørre henne. Jeg er helt motsatt av guest_anon her, jeg hater å ''spille spill'' med følelser og elsker ærlighet, så jeg er ærlig selv og forventer at karen skal være det også. Hvis du ikke spør så vil du alltid angre på at du ikke gjorde det. Hva er det verste som skjer hvis hun ikke liker det? At dere ikke møtes lenger? Dere har jo stoppet å henge allerede utifra hva du sa, TS, så du har ingenting å tape på det. Kanskje du også er heldig og hun har lyst til å faktisk gi deg ett skikkelig svar så du kan forbedre deg selv til neste jente som kommer inn i livet ditt.Av og til så er det så enkelt som at man trodde man hadde kjemi - til man ikke hadde det lenger, og det er OK, er ikke alle som passer sammen. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Ikke spør henne. Da virker du bare usikker, needy, mindre attraktiv... og du trenger vel egentlig ikke å vite hvorfor hun mistet interessen? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Ååå nei, en jente han ikke henger med lenger syns ikke han er attraktiv lenger og syns han er needy og usikker, hvordan i all verden skal TS gå videre med sitt liv?? Edit: JA, det er en spøk Endret 8. september 2016 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Greia er at TS vet ikke hvorfor hun har fryst han ut, det kan være tusenvis av grunner. Sannsynligvis fordi han ikke er interessant nok til å gidde initiere noe akkurat nå. Men det kan være han er ganske nærme på. Ved å mase om grunn, vil han uten tvil, dytte seg selv lengre ned på interesselisten hennes. Hun skylder han overhodet ikke noen grunn og av min erfaring er det å bli spurt om hvorfor bare slitsomt og irriterende. Jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre, du har ingen rett til å vite hvorfor. Ikke putt meg i en posisjon hvor jeg må lyve for deg. Jeg har ikke lyst til å si at jeg mistet interessen når jeg så strekkmerkene dine, eller jeg har tatt opp kontakten med en gammel flamme og vil prøve det en stund før jeg bestemmer meg hvem jeg vil fortsette å date. Kan godt være hun liker TS kjempegodt, men hadde egentlig noe halvseriøst på gang med noen andre og føler hun må avslutte det ordentlig før hun kan fortsette med TS.... gi henne tid. Ikke mas. Ikke vær et offer ovenfor henne. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Ja TS, sett deg selv på ventelisten hennes til hun blir interessert igjen.. Leser dere virkelig engang hva dere skriver??? Hvis hun ikke er interessert nå hvorfor i helvete skulle han ville bruke ENDA MER TID på ett prosjekt som er dømt til å feile? Hvorfor kaste bort tiden på en kvinne som ikke viser interesse når det er så mange andre fine damer som vil vise han interesse? Er hun ikke interessert så er hun ikke interessert, kanskje du kan OVERBEVISE henne om noe annet, men vil du virkelig måtte gjøre det? :S Endret 8. september 2016 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Er det så vanskelig da? Det er jo bare å legge det frem enkelt uten å være needy og desperat? Si at du bare vil høre hvorfor. Og legg fra deg alle slags internett-paranoide kriseMAX-fikseringer. Bli en fyr som klarer å deale med dine egne ting. Jeg hadde aldri i verden gått inn på internett og spurt om dette, jeg hadde bare gjort det. Uten å være needy, for det er jeg ikke. Anonymous poster hash: 99638...096 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Ååå nei, en jente han ikke henger med lenger syns ikke han er attraktiv lenger og syns han er needy og usikker, hvordan i all verden skal TS gå videre med sitt liv?? Edit: JA, det er en spøk Say what? Ser uansett ikke ut som at du forstod innholdet. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Er det så vanskelig da? Det er jo bare å legge det frem enkelt uten å være needy og desperat? Si at du bare vil høre hvorfor. Og legg fra deg alle slags internett-paranoide kriseMAX-fikseringer. Bli en fyr som klarer å deale med dine egne ting. Jeg hadde aldri i verden gått inn på internett og spurt om dette, jeg hadde bare gjort det. Uten å være needy, for det er jeg ikke. Anonymous poster hash: 99638...096 Måtte du være anonym for å si dette? 3 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Er det så vanskelig da? Det er jo bare å legge det frem enkelt uten å være needy og desperat? Si at du bare vil høre hvorfor. Og legg fra deg alle slags internett-paranoide kriseMAX-fikseringer. Bli en fyr som klarer å deale med dine egne ting. Jeg hadde aldri i verden gått inn på internett og spurt om dette, jeg hadde bare gjort det. Uten å være needy, for det er jeg ikke. Anonymous poster hash: 99638...096 Det er ikke mulig å spørre om dette uten å fremstå som usikker og mindre attraktiv, det er jeg rimelig sikker på. Men hvis du har noen forslag til hvordan han kan formulere dette, så er det bare å poste. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Er det så vanskelig da? Det er jo bare å legge det frem enkelt uten å være needy og desperat? Si at du bare vil høre hvorfor. Og legg fra deg alle slags internett-paranoide kriseMAX-fikseringer. Bli en fyr som klarer å deale med dine egne ting. Jeg hadde aldri i verden gått inn på internett og spurt om dette, jeg hadde bare gjort det. Uten å være needy, for det er jeg ikke. Anonymous poster hash: 99638...096 Måtte du være anonym for å si dette? Dette er et Kvinneguiden-fenomen. Folk er livredde for å mene noe som helst under eget nick. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Er det så vanskelig da? Det er jo bare å legge det frem enkelt uten å være needy og desperat? Si at du bare vil høre hvorfor. Og legg fra deg alle slags internett-paranoide kriseMAX-fikseringer. Bli en fyr som klarer å deale med dine egne ting. Jeg hadde aldri i verden gått inn på internett og spurt om dette, jeg hadde bare gjort det. Uten å være needy, for det er jeg ikke. Anonymous poster hash: 99638...096 Måtte du være anonym for å si dette? Dette er et Kvinneguiden-fenomen. Folk er livredde for å mene noe som helst under eget nick. Jeg har alltid skrevet her inne som anonym. Beklager om noen misliker at meninger skrives anonymt, men det er forhåpentligvis noen som kan se bort i fra anonymiteten og heller se på innholdet. Ellers er jeg ikke på Kvinneguiden, forresten. Anonymous poster hash: 99638...096 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Er det så vanskelig da? Det er jo bare å legge det frem enkelt uten å være needy og desperat? Si at du bare vil høre hvorfor. Og legg fra deg alle slags internett-paranoide kriseMAX-fikseringer. Bli en fyr som klarer å deale med dine egne ting. Jeg hadde aldri i verden gått inn på internett og spurt om dette, jeg hadde bare gjort det. Uten å være needy, for det er jeg ikke. Anonymous poster hash: 99638...096 Måtte du være anonym for å si dette? Jeg må si at bruken av Anonym Bruker har begynt å skli ut her i det siste. La oss ikke håpe det blir like ille som andre forum der en kun har moderatorer som sitter å diskuterer seg i mellom for å holde inntrykket av trafikk oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå