Realzi Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Må si jeg er direkte fornærmet når jeg så på denne delen av pressekonferansen... De dolker xbox og pc så hardt i ryggen med å si at dette er designet for ps4, når det var på xbox det startet og pc kort etter det. Playstation fikk ikke spille det første spillet før i 2012. Og i tillegg skryter de av den nye playstation for at den kommer så fort og at den har HDR støtte... ja for det har liksom ikke allerede xbox one s? han snakker jo som om den ikke eksisterer. Og jeg begynner å lukte en svak pc port her, og hvis det er tilfellet blir jeg oppriktig forbanna, for det er ingenting som kan vise grafikken i et spill som bruker frostbite bedre enn på pc! Og hvis man da har en ræva port som throtler hva pcen kan vise frem og hvordan set-up for tastatur og mus skal være så har man ødlagt spillet. her er No Man's Sky et prakt eksemplar på ræva port. Måten du styerer deg rundt i menyene og trykker på ting gir ikke mening på pc.. Kjøpt og betalt så det holder... pc gjorde bioware hva de har blitt, de burde ikke glemme det! Du vet at Xbox og Steam selger spill som Playstation gjorde kjent og `? Slik det alltid har vært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå