Jonas Magerøy Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Allerede neste uke vil får den vanlige PlayStation 4-konsollen en oppdatering.HDR-støtte kommer til alle PlayStation 4-modeller Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Fint at PS4 og PS4s får HDR-støtte. Det vil gje ein betre spillopplevelse på PSVR sin HDR-skjerm. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Fint at PS4 og PS4s får HDR-støtte. Det vil gje ein betre spillopplevelse på PSVR sin HDR-skjerm. Tror ikke PSV har now HDR skjermer .... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Nei PSVR har ikke støtte for HDR. Ville vel svidd netthinna til folk... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 HDR? Jeg husker snakk om hdr når hl2 var nytt. Er dette samme greia? Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Fint at PS4 og PS4s får HDR-støtte. Det vil gje ein betre spillopplevelse på PSVR sin HDR-skjerm. Tror ikke PSV har now HDR skjermer .... Nope, er eg som roter. Sjekka det nå og skjermen på PSVR er bare True RGB Oled. Husker ikkje kvifor eg har trudd den skjermen sku være på høgde med HDR standard 2, men for 1080p. Mulig eventyrblandinga eg stappa i snadda var litt for sterk ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå