Gå til innhold

m55

Anbefalte innlegg

Hei, min siemens m55 har i det siste skrudd seg av uten forvarsel, det har nå skjedd tre ganger. Alle gangene har jeg sittet og "knottet" litt på den hva skal jeg gjøre? :scared:

Har ikke data kabel så jeg kan ikke oppgradere SW`en selv, skal jeg kjøpe ny kabel eller skal jeg levere den inn til en butikk eller lignende som kan gjøre det for meg? Bor i nærhetetn av oslo/sandvika så hvis noen vet om noen steder jeg enten kan kjøpe en data kabel for en billig penge, eller få neon til å oppgradere den for meg deromkring ville dette vært supert!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

syns du jeg bør gjøre det sluffy?? er litt i tvil, det kunne vært greit med datakabel uannsett, men jeg hadde vell ikke kjøpt det hvis ikke denne feilen hadde vært der. litt kjedelig om jeg får ny mob egentlig, for jeg har brukt bortimot 350-400 kroner på java spill og liknende på denne siemensen, så hvis jeg får ny vil alt dette bli borte, får heller spørre om de kan oppgradere SW`en tror jeg ;)

hvis jeg oppgraderer SW`en, da vil vell ikke java spillene bli slettet?? :(

Lenke til kommentar
nei...

tror det er en chip som har blitt ødelagt... altså et HW problem....

men dra til et verksted og la de se over telefonen! fra 50-200 kr koster det maks hvis du ikke lar de reparere det...

ellers betaler du (eller garantien) for reparasjonen  :thumbup:

:thumbs: Tusen takk remerser! :thumbs:

garantien skal vell dekke sånt? mobilen er jo bare 2 måneder gammel.

Endret av siemens:-)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...