Grynte Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 En jeg har prøvd, og jeg kan garantere at du går hjem alene er: "Faren din må være en flink pottemaker siden du har så fine mugger" har du noen værre? 2 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 "Driver du med antikke gjenstander? for jeg har noen eiendeler som ikke har blitt rørt på årevis" 5 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Unskyld, men du skylder meg en drink. “Hvorfor?” Fordi da du så på meg mistet jeg min. Lenke til kommentar
Grynte Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 En som en kamerat prøvde da vi gikk på ungdoms skolen. (Han fikk seg en på tryket som svar) "Jeg kan ikke styre mine lyster når jeg ser dine bryster" Lenke til kommentar
WannabeGuitarCollector5000 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Slettes Endret 8. september 2016 av WannabeGuitarCollector5000 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 "Jeg er kanskje ikke den fineste mannen her i rommet... Men du er jo ikke noe særlig fin du heller, så skål'a!" 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Flere gullkorn fra mange år i utelivsbransjen: "Håper du har kaskoforsikring for du har nettopp gitt meg en skikkelig bulk i buksa." "Her er 500,- Drikk til jeg blir pen" "Så synd at du er her i kveld. Bra for meg, men synd for de andre englene i Himmelen som savner deg?" "Beklager at jeg sitter litt skjevt. Jeg sitter på lommeboka mi, skjønner du" "Du må være lesbisk. Alle de pene jentene jeg støter på er alltid lesbiske" "Til å ha så små pupper er du egentlig ganske søt" Endret 9. september 2016 av H.A.M. 3 Lenke til kommentar
Grynte Skrevet 9. september 2016 Forfatter Del Skrevet 9. september 2016 "Til å ha så små pupper er du egentlig ganske søt" Hehe. Regner med at den slår ann Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 En jeg hørte fra Robin Williams på et av stad-up-showene hans:"Were your parents retarded? Cos you sure are special" Lenke til kommentar
Zork Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Flere gullkorn fra mange år i utelivsbransjen: "Her er 500,- Drikk til jeg blir pen" Det holder neppe med norsk utelivs alkoholpriser Endret 10. september 2016 av Zork Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Du svetter lite til å være så feit! 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Er pappa'en din baker ? Du har så fine brød Her er 500 kroner - drikk meg fin (hvorpå svaret er: Da trenger jeg VISA kortet ditt....) Hvordan liker du eggene dine ? Befruktet kanskje ? Lukter denne fillen kloroform? Bli med hjem å se på frimerke samlingen min ? Være med hjem å spise pizza å pule ? (svarer hun nei:) Hva?! Liker du ikke pizza? Vil du se et magisk triks ? Vi puler - du forsvinner? Buksene dine ser mye bedre ut på soveroms gulvet mitt. Er du sliten i bena etter å ha gått rundt i tankene mine i hele kveld? Du er ikke den peneste her i kveld men jeg er den eneste som prater til deg... De jeg kom på i farta... 1 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Vil du være med meg hjem og leke støvsuger? Du suger og jeg brummer! 1 Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Du ser litt støvete ut, la meg feie over deg. 3 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Kan hende en må være litt bilinteressert for å ta denne! Endret 15. september 2016 av Hansien 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 "Kan du drikke deg full og bli med meg hjem i kveld?" Pen var hun, men tror nok jeg må takke nei. Jeg bør vel nevne at dette skjedde utenfor utestedet, og hun insisterte på at hun var sjåfør. Hun kan ikke engang skylde på alkoholen. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Kan hende en må være litt bilinteressert for å ta denne! "That was a nice pickup line" 1 Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 "Jeg er pen, du er pen. Hva sier du til at vi stikker til meg og bare nyter synet av hverandre?" Kast en isbit på gulvet, så: "Da har jeg brutt isen. Hva sier du til å bli bedre kjent?" "Du er som en hest. Jeg vet ikke om jeg vil hoppe på deg, eller spise deg..." "På en skala fra 1 til 10 er du en 9'er. Og jeg 1'eren du trenger" Man kan ellers gjøre som en kompis av meg, og bare sleike henne i nakken. Han fikk (fortjent) tilbake med flat hånd, for øvrig. Har ellers hørt om en som lokket med en dame hjem for å se på frimerkesamlingen sin. Hun likte tydeligvis fyren og tok samtidig spøken. Det var da ikke en spøk, han ville vise frem frimerkesamlingen sin. Ble happytime likevel 2 Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 "Skal vi pule" Hva! bruker den på mannfolka hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå