Torstein Norum Bugge Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Apple har lansert sin jubileumsmodell med brask og bram.Jepp, du trenger nye ørepropper til iPhone 7 Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Er ikke alt jeg enig med Apple om, men denne gangen må jeg si jeg likte den nye telefonen godt. Argumentet for å fjerne analog tech er jeg helt enig i, og det sier seg selv at det gir en del muligheter ved å få lyd, digitalt. Nå har jeg hatt min iPhone 6+ i 2år, så på tide å bytte ut. Jeg tror ikke jeg hadde byttet fra 6S+ om jeg hadde hatt den, men fra den eldre utgaven var det faktisk mye nytt og forbedret. Vanntett er jo en bonus, men har aldri slitt med det så langt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Er det noe spesielt tidspunkt for når forhåndsbestillingen åpner ? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Er det noe spesielt tidspunkt for når forhåndsbestillingen åpner ? http://www.apple.com/no/shop/buy-iphone/iphone-7 Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Er det noe spesielt tidspunkt for når forhåndsbestillingen åpner ? Står på nettsiden det... 09:01 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 PÅ TIDE!!!!!! ENEDLIG svart iphone... faen med på tide.. venta på det siden iphone 5 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 7390 for 32gb på Apples nettsider... Så vi kan konkludere med at kronekursen ikke akkurat hjelper noe særlig.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Morsomt at de gjør noe bra med å fjerne 16gb men samtidig gir en stor "fuck you" ved å fjerne 64b samtidig. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Morsomt at de gjør noe bra med å fjerne 16gb men samtidig gir en stor "fuck you" ved å fjerne 64b samtidig. Ja det var jo for godt til å være sant at både posen og sekken skulle fylles Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Hahaha, skal stakarane med iphone bli nødt til å dra med seg enda ein proprietær laddar, til sine døde ørepropper til TRETTEN HUNDRE KRONER? 2 Lenke til kommentar
asle96 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 PÅ TIDE!!!!!! ENEDLIG svart iphone... faen med på tide.. venta på det siden iphone 5 Hvilken svart liker du best da. Jeg liker godt jet black siden den er svartere, men den fås ikke med 32gb. Lenke til kommentar
asle96 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Morsomt at de gjør noe bra med å fjerne 16gb men samtidig gir en stor "fuck you" ved å fjerne 64b samtidig.Du får jo 128gb til prisen av det 64gb kostet da. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Skjule antennebåndene virker som dårligere dekning. Sliter ikke allerede iPhone med under gjennomsnitt mobildekning? Ellers ikke så mye spennende bortsett fra farge? Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Venter et år til jeg. Da får andre litt erfaring med de nye øreproppene og adaptere til 3,5 kobling som jeg håper å kunne dra nyttte av. Lenke til kommentar
PolarKing Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Årets nissetelefon! Kidza gleder seg allerede til jul... Lenke til kommentar
mattamat Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Hahaha, skal stakarane med iphone bli nødt til å dra med seg enda ein proprietær laddar, til sine døde ørepropper til TRETTEN HUNDRE KRONER? En ligtning-til-minijack til 99 kr (som også er inkludert i esken) er vel mer korrekt. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) PÅ TIDE!!!!!! ENEDLIG svart iphone... faen med på tide.. venta på det siden iphone 5 Hvilken svart liker du best da. Jeg liker godt jet black siden den er svartere, men den fås ikke med 32gb. jet black er fingermagnet til 1000! og matt sort minner meg om 5rn, så blir nokk black. Endret 7. september 2016 av Mikkis2k Lenke til kommentar
gaffeltruck Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Nå sitter jeg og hører på musikk. OG lader telefonen. 6 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Wow 9890 kroner for 7 Plus 128GB modellen... + da et deksel. 10K for en mobil er litt drøyt, men de sorte utgavene ser bra ut, det skal dem ha. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Er ikke alt jeg enig med Apple om, men denne gangen må jeg si jeg likte den nye telefonen godt. Argumentet for å fjerne analog tech er jeg helt enig i, og det sier seg selv at det gir en del muligheter ved å få lyd, digitalt. Nå har jeg hatt min iPhone 6+ i 2år, så på tide å bytte ut. Jeg tror ikke jeg hadde byttet fra 6S+ om jeg hadde hatt den, men fra den eldre utgaven var det faktisk mye nytt og forbedret. Vanntett er jo en bonus, men har aldri slitt med det så langt Ja, muligheter man uansett har uten å fjerne minijack.... AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg