Rolf Kristensen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Jernbanebrua Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Fint motiv som er veldig bra fotografert! Fin skarphet og naturlige farger. Skal jeg pirke litt burde kanskje stråene i venstre bildekant vært klonet vekk? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Knald på farverne og et super fint billede kvalitet vh Suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Vakker jernbanebro, severdig i fullt monn også uten at tog vises. God komposisjon, fin himmel med skyer. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Greit utsnitt og komp. Men nevner at hvis du skjærer vekk alt det blå over skya så vil dybdefølelsen øke da blått over skyene og for mye himmel begge deler har lett for å rappe dybdefølelsen i et bilde. Scroll opp og dekk til så kan du vurdere sjøl. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for hyggelige kommentarer og gode tips ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Henger meg på de andre kommentarene her. Flott bilde, som kunne vært enda bedre med småjusteringer. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. september 2016 Forfatter Del Skrevet 11. september 2016 Henger meg på de andre kommentarene her. Flott bilde, som kunne vært enda bedre med småjusteringer. Jammen Helene da........jeg har jo utført småjusteringer, det er derfor jeg ble fornøyd med det som det er. Smaker er som kjent som baken.....todelt Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Henger meg på de andre kommentarene her. Flott bilde, som kunne vært enda bedre med småjusteringer. Jammen Helene da........jeg har jo utført småjusteringer, det er derfor jeg ble fornøyd med det som det er. Smaker er som kjent som baken.....todelt fnis!... unnskyld da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg