Arodem Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 «Project Neo» er avduket.Sony avduket PlayStation Pro – en kraftigere PlayStation 4-konsoll Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Endelig en grunn til å kjøpe en Ps4 tok 3.5 år... 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Endelig en grunn til å kjøpe en Ps4 tok 3.5 år... Riiiiight... 8 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Endelig en grunn til å kjøpe en Ps4 tok 3.5 år... Kjøpte ikke du flere av den første Xbox One-konsollen? 3 Lenke til kommentar
Stefff1 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Noen som fekk med seg om den støtta 4K Bluray? Lenke til kommentar
WackenSS Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Ingen ting om psvr? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Ingen ting om psvr? Nei. Eller "kun" det at PS4Pro vil gi en boost til PSVR spill. EDIT: Måtte inn igjen å slenge på et par ". For det er jo rimelig heftig bare det... Men hadde forventet å se noen killer VR titler. Endret 7. september 2016 av LarZen Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Noen som fekk med seg om den støtta 4K Bluray? Får håpe den gjer det, einaste grunnen til at eg vurderer å kjøpe ein konsoll Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Ryktene sier ingen 4k Bluray spiller i ps4 pro .... Om det stemmer dropper jeg kjøpet ... Ikke mulig Sony 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Om det stemmer er dette en mega tabbe av Sony 1 Lenke til kommentar
Stefff1 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Ryktene sier ingen 4k Bluray spiller i ps4 pro .... Om det stemmer dropper jeg kjøpet ... Ikke mulig Sony Oy oy det er nedtur om det stemmer, det var nok hovedgrunnen om eg skulle ha bytta ut PS4en med Pro. Utrulig merkelig avgjørelse i så fall, men kan nok stemme, merkelig at dei ikke sa noe om det vist den støtta det. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Stuff.tv avslørt PS pro have not a Uhd Bluray player.... Herregud blir ingen kjøp ... 1 Lenke til kommentar
WackenSS Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Uoffisiell bekreftelse? http://www.gamespot.com/forums/system-wars-314159282/ps4-pro-confirmed-to-have-no-4k-bluray-33359761/ Isåfall kanskje den største blemma jeg har fått med meg på en god stund... 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Fysisk media er på vei ut, allerede er det omtrent bare snobbene og samlerne som kjøper blurays og 4k bluray vil bare bli enda mindre utbredt. Forstår godt hvis Sony anser dette som en kamp de ikke klarer å vinne og lar være å inkludere en spiller i sin nyeste PS4. (I så fall måtte de antakelig ha skrudd opp prisen, eller solgt den med tap, noe Sony ikke er interessert i lenger tror jeg) Endret 7. september 2016 av Jakoozie 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Fysisk media er på vei ut, allerede er det omtrent bare snobbene og samlerne som kjøper blurays, og 4k bluray vil bare bli enda mindre utbredt. Forstår godt hvis Sony anser dette som en kamp de ikke klarer å vinne, og lar være å implementere en slik i sin nyeste PS4. (I så fall måtte de antakelig ha skrudd opp prisen, eller solgt den med tap, noe Sony ikke er interessert i lenger tror jeg) Sony er en av forkjemperne for ultra hd Bluray... 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Tipper Sony er redd at å putte et 4K optisk drev i PS4Pro vil kannibalisere og sabotere deres egne standalone 4K avspillere. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 https://www.engadget.com/2016/09/07/ps4-pro-uhd-blu-ray/ Engaged har spurt Sony ... Nope null Uhd Bluray. 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Det at tidligere spill kan oppgraderes gjør meg ekstra interessert i den. Regner nu med at jeg plukker en opp, men ikke mengang. Etterhvert. Kanskje omså vente på PS4 Pro Slim. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Nå kommer det vel masse Re-remastered titler ? 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Valget som blir i tiden fremover er da som følger: XBOS: 4K Blu-ray drev 4K Streaming HDR støtte i spill og film PS4Pro: 4K Streaming HDR støtte i spill og film Bedre grafikk og ytelse i utvalgte eldre spill med bla supersampling på 1080p TV'r. Spill i 4K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå