Ragnar Skj Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Tur i Hurum-marka Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Friskt og flott bilde - ser litt ensom ut den sauen Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Flott turbilde, virker som at sauen er noe skeptisk, snart fårikål tider Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Flott landskap bilde. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Enkelt og fint bilde med den enslige sauen som blikkfang. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Veldig fint på alle måter dette Ragnar. + for Sauen er nevnt. Trodde først dette måtte være oppe i dalom ett eller annet sted, før jeg leste tittelen på bildet Mvh. Rolf Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Et får og et hus :-D fint billede dejligt sted Hilsen Suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Friskt og flott bilde - ser litt ensom ut den sauen Hei Torhild og takk for kommentar. Ser du nøye etter, så vil du oppdage noen undersåtter som ligger og hviler seg i bygninger der. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Flott turbilde, virker som at sauen er noe skeptisk, snart fårikål tider Får håpe den er lykkelig uvitende om de nevnte fårikåltider. Takker for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Flott landskap bilde. Hjertelig takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Enkelt og fint bilde med den enslige sauen som blikkfang. Mvh Fredrik Som du skriver et enkelt bilde, men som allikevel viser litt av det som møter en på vandring i marka. Takker for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Veldig fint på alle måter dette Ragnar. + for Sauen er nevnt. Trodde først dette måtte være oppe i dalom ett eller annet sted, før jeg leste tittelen på bildet Mvh. Rolf Stedet er Bjønnåsen/Bjørnåsen hvor vi gikk fra Storsand, Hundeklubben. En enkel og koselig tur. Takker for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Et får og et hus :-D fint billede dejligt sted Hilsen Suss Tusen takk for hyggelige kommentar Suss. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Reine Værmland i Sverige dette jo - med rød lita stue. Men der er det kanskje litt flatere - og heller ingen gjenglemt sau. Jeg er inne på å fjerne det blå over skyene for dybdefølelsen skyld. men skal ikke mase for mye om det. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Reine Værmland i Sverige dette jo - med rød lita stue. Men der er det kanskje litt flatere - og heller ingen gjenglemt sau. Jeg er inne på å fjerne det blå over skyene for dybdefølelsen skyld. men skal ikke mase for mye om det. Roar Hel ok med "maset" ditt Roar. Har dekket til og bildet blir i allfall ikke dårligere, smakssak hvor mye bedre det blir. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Vakkert landskap med flott fargepalett og et fint lys . Kunne tenke meg et bilde av utsikten bakover i bildet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. september 2016 Forfatter Del Skrevet 9. september 2016 Vakkert landskap med flott fargepalett og et fint lys . Kunne tenke meg et bilde av utsikten bakover i bildet . Mvh Alec Takk for kommentar. Har flere bilder fra stedet, vet ikke om de er gode nok for fremvisning. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg