linndy Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Hei, jeg har lenge irritert meg over at steamen min er svart og bare står å loader når jeg skal inn på butikk, sammfunn eller meg selv. spillene mine oppdaterer seg heller ikke. har noen opplevd noe av det samme? jeg har prøvd å installere steam på nytt , men det funket ikke, har prøvd å slette noen mapper og uten hell. har noen noe ideer som jeg kan prøve?? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Hvilken Linje har du valgt at steam skal bruke, altså hva har du valgt i steam over hvilket nett du har? Annen ting er, hvilken region er steam instilt til, Norge, Sverige, annet? Lenke til kommentar
linndy Skrevet 7. september 2016 Forfatter Del Skrevet 7. september 2016 jeg har den på norge, prøvde å endre den til sverige men det funket heller ikke Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Fant dette på forumet til Steam. Det gjelder kanskje problemet ditt. https://steamcommunity.com/discussions/forum/1/496879865903650182/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå