Cactus42 Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Jamen.. Jeg vet ikke hva slags PC du har, men normalt må man trykke PÅ maskinen før viftene går. Dette skjer ca 4:40 inn Lenke til kommentar
Cactus42 Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Jamen, er det bare jeg som ser vidioen og at viftene ikke kjører video kvaliteten er super dårlig. eg vet det. men alle viftene går Lenke til kommentar
Cactus42 Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Prøver igjen jeg .. Monter maskinen på utsiden av kabinettet med: HK CPU (Ta denne ut og kontroller for skader under CPU og inni socket) CPU-kjøler - Bare sett den oppå hvis du ikke gidder skru den fast. 1 rambrikke- Bytt på hvilken brikke og hvilken slot PSU /m 8pin og 24pin Skjermkabel rett fra HK Thats it. Funker det ikke da er noe dødt. Da må du begynne å forsøke med annen hardware, enten låne eller kjøpe. Så slipper vi diskutere stand-offs og gudvethva. eg skal gjøre det. takk for hjelpen/tipsa Lenke til kommentar
Cactus42 Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Prøver igjen jeg .. Monter maskinen på utsiden av kabinettet med: HK CPU (Ta denne ut og kontroller for skader under CPU og inni socket) CPU-kjøler - Bare sett den oppå hvis du ikke gidder skru den fast. 1 rambrikke- Bytt på hvilken brikke og hvilken slot PSU /m 8pin og 24pin Skjermkabel rett fra HK Thats it. Funker det ikke da er noe dødt. Da må du begynne å forsøke med annen hardware, enten låne eller kjøpe. Så slipper vi diskutere stand-offs og gudvethva. Eg har prøvd det også. men det er fortsatt det samme problemet Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Har du noe du kan få lånt? F.eks en PSU? Eller noe DDR4 minne? Ellers er det ikke godt å si. Lener mot hovedkort ... Du må nesten låne eller kjøpe hardware å teste med. Hvis du sender inn "alt" - og de bare finner feil med 1 av komponentene så riskierer du å måtte betale for feilsøking på de andre. Men du kan jo ringe Komplett og spørre om du kan sende inn HK + CPU + RAM. Endret 15. september 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Cactus42 Skrevet 15. september 2016 Forfatter Del Skrevet 15. september 2016 Har du noe du kan få lånt? F.eks en PSU? Eller noe DDR4 minne? Ellers er det ikke godt å si. Lener mot hovedkort ... Du må nesten låne eller kjøpe hardware å teste med. Hvis du sender inn "alt" - og de bare finner feil med 1 av komponentene så riskierer du å måtte betale for feilsøking på de andre. Men du kan jo ringe Komplett og spørre om du kan sende inn HK + CPU + RAM. Ram-en har eg testa. hovudkort og CPU skal eg sende inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå