[FS]Inhumanzer Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 hvis en eller annen gidder å søke på 3dfxcool.no, etter: 317. Det er en vanntank.. jeg lurer på om den passer til amd pro water kit? har bestilt water kit, men jeg vil ha noe som er sikkert og enkelt å montere. er denne vantanken den jeg skal ha?? den er av aluminium mål osv: (317) Vanntank Aluminiums vanntank. Luft og vanntett. Mål: 12 cm x 12 cm x 9,5 cm. Leveres nå med tilkobling og nippler. takk for alle svar!! Lenke til kommentar
blackice Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: [FS]Inhumanzer skrev (2002-02-26 19:39):hvis en eller annen gidder å søke på 3dfxcool.no, etter: 317. Det er en vanntank.. jeg lurer på om den passer til amd pro water kit? har bestilt water kit, men jeg vil ha noe som er sikkert og enkelt å montere. er denne vantanken den jeg skal ha?? den er av aluminium mål osv:(317) Vanntank Aluminiums vanntank. Luft og vanntett. Mål: 12 cm x 12 cm x 9,5 cm. Leveres nå med tilkobling og nippler. takk for alle svar!! Etter som det er de som selger amd pro watherkit så burde det jo passe, det er bare å trekke et par slanger invendig for tilkobling til pumpa fra niplene, kansje legge en vibrasjonsdempende plate under pumpa eller tanken. Men for å være helt sikker på at den passer og for å finne ut hva du trenger å gjøre så kan du sende en mail til de å spørre. Lenke til kommentar
anbjornk Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hei, Pumpa som følger med Amd Pro kittet er for høy til å passe i 3dfxcool`s tank. Den må evt. ligge... For å løse dette lagde jeg meg en tank i plexiglass..:smile: denne passer også perfekt i mitt Chieftec miditower, under diskene.(i fronten av PC-en) Mvh AK Edit: Jeg målte på mi pumpe, og det ser ut som det "kanskje" går ann å plassere pumpa i en tank med høyde 120mm. Men man må huske på at det ikke går ann å bøye pvc slangen for mye. [ Denne Melding var redigert av: anbjornk på 2002-02-27 15:38 ] Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 hva?? målene på tanken er jo myyye større enn pumpa! sjekk her da.. vanntank: Mål: 12 cm x 12 cm x 9,5 cm Pumpe: Mål: 61 x 72 x 60mm ikke stort nok sa du? Lenke til kommentar
anbjornk Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Selve pumpa er ca. 65cm høy i seg selv, men du må huske på at slangen koples på toppen av pumpa. På toppen er det et "plast kont" rør som går ned i pumpa, på denne er slangen festet. Du må bøye slangen ganske mye dersom du skal få den under lokket. Bøyer du for mye, blir det et bend. Dersom du har fått delene, monter slangen, sett pumpa fast med sugekoppene, bøy slangen og se hva den totale høyden blir..:smile: Mvh AK [ Denne Melding var redigert av: anbjornk på 2002-02-27 17:22 ] Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 jeg har bestilt begge.. amd pro, og den vanntanken... 65cm?? det er høyere enn kabinettet det! men det skal vel gå å få den inni der? Lenke til kommentar
anbjornk Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Uhhhmm.... 65mm da...:wink: Mvh AK Lenke til kommentar
blackice Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Quote: [FS]Inhumanzer skrev (2002-02-27 17:42):jeg har bestilt begge.. amd pro, og den vanntanken... 65cm?? det er høyere enn kabinettet det! men det skal vel gå å få den inni der? Det burde gå... hvis ikke så hadde jeg klaget, for det er jo det den er ment for. Mvh David Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå