Gå til innhold

Kris Kristofferson - Backstage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Du fikk en fin mulighet her og du har brukt den godt.

Fine portretter både dette og det forrige .

Flott dokumentert og fanget .

Mvh

Aec

Lenke til kommentar

Du fikk en fin mulighet her og du har brukt den godt.

Fine portretter både dette og det forrige .

Flott dokumentert og fanget .

Mvh

Aec

Takker så mye Alec:-) Ja,at en kunne være så heldig og privilegert, må en bare være ydmyk for. Lever svært lenge, for og ikke si for alltid, på dette. En av mine gamle helter, både musikalsk, som skuespiller og som det engasjerte mennesket han er. En flott kar på alle måter.

PS Outlaw og rebell er han kalt, og da er det vel ikke så rart han er en favoritt hos meg....

Lenke til kommentar

Flott portrett Pål, og nostalgi til tusen. Vi litt eldre musikkelskere husker med glede Kris Kristoffersen, også som medlem i The Highwaymen sammen med Johnny Cash, Waylon Jennings og Willy Nelson. Ikke minst husker jeg balladen av Kris i duett med Johnny Cash i Sunday Morning Coming Down.

Mvh Ragnar S

Lenke til kommentar

Flott portrett Pål, og nostalgi til tusen. Vi litt eldre musikkelskere husker med glede Kris Kristoffersen, også som medlem i The Highwaymen sammen med Johnny Cash, Waylon Jennings og Willy Nelson. Ikke minst husker jeg balladen av Kris i duett med Johnny Cash i Sunday Morning Coming Down.

Mvh Ragnar S

Takker for fin kommentar Ragnar:-) Dagens ungdom går glipp av mye når en ser hvilke artister vi hadde et forhold til. Blir fort mye overfladiskhet blant dagens artister. "Those were the times, my friend..."

Lenke til kommentar

Gamle Kris har lagd mye bra musikk. Det samme kan jeg si om portrettet ditt, stilig komponert. :)

Takker for fin kommentar:-) Prøver og vise K.K. respekt med disse bildene, og er min måte og vise min beundring for ham og det han har gjort, på mange plan.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...