PgUp Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 $159 for airbuds, sikkert 2000kr her lawl. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Usikker på om det blir matt svart eller glossy. er redd for at glossy = fingeravtrykk helvete + glatt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Skal vel ha case uansett? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Øresensor (slik som AirPods) kunne jeg ha tenkt meg på Bose QC20 også. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 vurderer en 7 plus her i gården. får se an pris og tilgjengelighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Ellers så er det jo forholdsvis "komisk" at nesten halvparten av tiden har gått bort på Pokemon, Mario og Apple Nike + watch Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Endelig fikk de oppgradert lagringsplassen, ja. Det var virkelig på tide. JetBlack var virkelig sexy, men klarer ikke unnskylde meg en oppgradering så lenge min iPhone 6+ fortsatt fungerer helt fint. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Ikke superspennende, men ganske greit med vanttetthet og bedre kamera, det er fornuftige forbedringer, fjerne minijack er dustete dog, og overgangen illustrerer hvorfor. AtW Jeg ser ikke helt hvordan overgangen illustrerer det. Overgangen er bare der for å lette, eh, overgangen for folk med hodetelefoner med minijack. De begrunnet jo hvorfor de fjernet den. Jeg syntes det hørtes ut som en helt grei begrunnelse. Vel, det var egentlig flere årsaker. Jeg personlig bruker mest trådløse bluetooth-høyttalere/hodetelefoner allerede. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Usikker på om det blir matt svart eller glossy. er redd for at glossy = fingeravtrykk helvete + glatt Matt svart er vel alu chassis? Glossy er ofte mindre glatt, i hvert fall visst man har litt fukt i hendene Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 $159 for airbuds, sikkert 2000kr her lawl. De ser ikke veldig behagelige, og gir neppe god fysisk støydemping. 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Ikke et pip om nye Macbooks? Virkelig? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Ikke et pip om nye Macbooks? Virkelig? Dette var jo en iphone/watch even tho. 1 Lenke til kommentar
MisterXS Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 At kameraet stikker ut på baksiden, tyder på dårlig design. De burde heller gjort telefonen tykkere, med bedre batteri og Hi-FI DAC. Så kanskje lightning kontakten hadde blitt mer akseptert blant brukerne. Vet du hva en DAC sin oppgave er? Uten analog-utgang på telefonen så gir det da ingen mening å smelle til med Hi-Fi DAC? Vel, jeg hadde sett for meg at Lightning kontakten kanskje kunne levert analog lyd ut, med adapter til 3,5 minijack. Så telefonen inneholder ingen DAC i det hele tatt? I så fall må man ha ekstern DAC, noe som gjør iPhone totalt ubrukelig på dette området. 2 Lenke til kommentar
asle96 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Plus modellen fikk en prisøkning på 300kr. Ser at norske priser allerede er lagt ut på den norske apple store siden. Synd at jet black kun fås i 128/256. Endret 7. september 2016 av asle96 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Glossy it is Usikker på om det blir matt svart eller glossy. er redd for at glossy = fingeravtrykk helvete + glatt Matt svart er vel alu chassis? Glossy er ofte mindre glatt, i hvert fall visst man har litt fukt i hendene Godt poeng. Glossy it is Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Dette var jo en iphone/watch even tho. Muligens, men med tanke på hvor lenge det er siden disse maskinene ble oppdatert, spesielt i forhold til andre år, hadde jeg et håp om at de skulle oppdateres i kveld. Oh well. Når er neste Apple event da? Endret 7. september 2016 av iGlenn Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 At kameraet stikker ut på baksiden, tyder på dårlig design. De burde heller gjort telefonen tykkere, med bedre batteri og Hi-FI DAC. Så kanskje lightning kontakten hadde blitt mer akseptert blant brukerne. Vet du hva en DAC sin oppgave er? Uten analog-utgang på telefonen så gir det da ingen mening å smelle til med Hi-Fi DAC? Vel, jeg hadde sett for meg at Lightning kontakten kanskje kunne levert analog lyd ut, med adapter til 3,5 minijack. Så telefonen inneholder ingen DAC i det hele tatt? I så fall må man ha ekstern DAC, noe som gjør iPhone totalt ubrukelig på dette området. Jo, iphonen har en DAC. AtW 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Ikke superspennende, men ganske greit med vanttetthet og bedre kamera, det er fornuftige forbedringer, fjerne minijack er dustete dog, og overgangen illustrerer hvorfor. AtW Jeg ser ikke helt hvordan overgangen illustrerer det. Overgangen er bare der for å lette, eh, overgangen for folk med hodetelefoner med minijack. De begrunnet jo hvorfor de fjernet den. Jeg syntes det hørtes ut som en helt grei begrunnelse. Vel, det var egentlig flere årsaker. Jeg personlig bruker mest trådløse bluetooth-høyttalere/hodetelefoner allerede. Den illustrerer det ved å være en upraktisk stygg dings som det hadde vært fortreffelig å slippe. Fordelen med å fjerne minijack er i praksis ikke-eksisterende, men det er ikke ulempen. AtW 4 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Lett å slippe dongle, da. Bare å kjøpe nytt headset 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Lurer på om jeg skal ha plus denne gangen. Ellers var det ikke mange nyheter på iPhone 7 som ikke var i aningen i forkant. Big little i A10 var litt morsomt. Velkommen etter . Endret 7. september 2016 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg