kennethpost Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Jeg har nå et dilemma. Jeg kjøpte en Philips 65PUS7101/12 på tilbud som sluttet å virke etter 3 uker. Etter mye krangling frem og tilbake, så skal forhandler gi meg ny tv. De gitt meg følgende valg: ny Philips 65PUS7101 eller en LG 65UH750V. Utsalgsprisen går i fordel for Philips 23.995,- mot 19.995,- på LG Hvordan er bildekvalitet og brukervennlighet på LG kontra Philips? Jeg hadde philipsen hjemme en stund, og likte godt at det var android tv, hvor jeg kunne installere Kodi med klikk. Streaming fra NAS fungerte knirkefritt. Noen med erfaring med lokal streaming fra med LG? Hva er best av webos 3.0 og android tv? Lyd spiller ingen rolle da jeg bruker Sonos playbar. En negativ ting med philips tv'en var at betraktningsvinkel var dårlig. Så tydelig at fargene var blasse når jeg kom inn fra siden på tv'en. Nå sitter vi ganske rett fremfor tv'en med ca 3m avstand, så det er ikke noe problem egentlig. Jeg leste en test for noen dager siden som slaktet philips tv'en fullstendig, så nå er jeg litt usikker på det er et godt valg å gå for denne tv'en igjen. Hva ville dere valgt? Lenke til kommentar
kennethpost Skrevet 12. september 2016 Forfatter Del Skrevet 12. september 2016 Jeg endte på LG. Får den om noen dager, så det blir spennende å se hvordan den er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå