Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Dårlig optimalisering og skytefølelse er bare noen av problemene.ANMELDELSE: Verdun Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Og her er min anmeldelse av spillet. (PC versjonen) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1723233 Endret 7. september 2016 av Gunfreak 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Her må nok auto-aimen alle FPS spill på konsoll har økes ytterligere Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Har dere anmeldt PC-versjonen?Har alltid antatt at dette riffer litt på Red Orchestra/Rising Storm når det gjelder stemning og mekanikk. Føler Gunfreak sin brukeromtale bekreftet det. Endret 7. september 2016 av Zealuu Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Feilpost Endret 7. september 2016 av MOO- Lenke til kommentar
Leif E Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Og her er min anmeldelse av spillet. (PC versjonen) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1723233 Veldig god anmeldelse, har selv noen timer på spillet og forjener iallfall bedre enn 3/10 på PC-versjonen iallfall Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Har dere anmeldt PC-versjonen? Har alltid antatt at dette riffer litt på Red Orchestra/Rising Storm når det gjelder stemning og mekanikk. Føler Gunfreak sin brukeromtale bekreftet det. Jepp det er WW1 versjon av red Orchestra/Rising storm Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 30 fps, æsj. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Hva er poenget med å anmelde konsollversjonen av dette når ingen bryr seg om den? Burde heller anmeldt PC-versjonen, for alt en slik lureanmeldelse gjør er å skremme potensielle spillere vekk fra et spill som burde fått mye mer spalteplass enn Battlefield 1. Bra Gunfreak prøver å komme Gamer til unnsetning. 2 Lenke til kommentar
Lassenet Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Og her er min anmeldelse av spillet. (PC versjonen) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1723233 Meget bra anmeldelse, og stemmer meget bra med den følelsen jeg har om dette spillet :-) Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Spill som Verdun, Red Orchestra / Rising Storm, Arma etc MÅ spilles på PC. For det første så er ikke "spill" med 30fps spill i det hele tatt. For det andre hva i all verden er vitsen å spille "realistiske" (give or take, i alle fall ikke arkadeaktige-battlefield/COD/MW type) spill uten at man må faktisk slite med å sikte med mekaniske sikter, drive med "pikselskyting" etc i stedet for assisted aim. Blir litt som å gå på McDonalds for å så klage på at maten var ikke helt på topp selv om sjappen heter "restaurant". Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Helt uenig i denne anmeldelsen. Har mange gode timer med dette spillet på PS4. Litt lav oppløsning og kan være litt tregt iblant men ellers har jeg lite å klage på. Blir jo ganske ensidig, men det må man jo regne med. Liker at noen faktisk fokuserer på realisme. Med tanke på spillere kan du velge mellom EU og US server (tror jeg) i instillinger. Har for det meste vært mange spillere når jeg har spilt. At du også velger å sammeligne dette spillet med BF syntes jeg er rart, når det koster 1/6 av prisen.. Dette er mer en simulator enn arcade. Blir som å sette NFS opp mot Assetto Corsa el. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå