Stampy Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Nå er det straks tid for spill expo igjen. I fjor var det mange her inne som var misfornøyde. Skal folk ditt i år? eller droppes det, etter fiaskoen i fjor. Tenker vi kan dele info i denne tråden også. Hva/hvem som kommer, nyheter og generel info 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Har lyst til å dra, men prisen på billettene er alt for høy for meg. Bor ganske langt unna, så jeg må nok legge til en god del i reise osv i tillegg. Blir for dyrt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Mulig jeg hopper over i år og evnt gir dem en sjanse igjen til neste år om folk er fornøyd i år. Endret 7. september 2016 av LarZen Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 enig, med LarZen, syns det var helt topp for 2år siden, men ifjor syntes jeg dem ødela mye. syntes oppsettet av hele expo var feil. samt at ifjor så virket det som om stand plassene var krympet, eksempel hos komplett så var det som å gå i en stor saueflokk med mennesker. Samt at det tok meg 2 timer så følte jeg var fornøyd med å ha godt gjennom det meste. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 For dyrt og for dårlig i fjor. Var trangt og det meste av stands etc så halvferdig ut. Kommer ikke i år. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Droppes lett. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Jeg skal Har ikke vært der tidligere. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Har vært der de tidligere årene, og i fjor sa vi ikke igjen. Alt for dårlig rullering ved stands så køene blir alt for lange, dårlig utvalg av titler, og blodpriser om man vi ha mat eller drikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 10-åringer som har hylekonkurranse på prebz&denniz youtube-stjernekanal er ikke helt my scene.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 2014 var litt kult. Kanskje fordi det var første gang jeg var der. 2015 var døden. 2016 blir ikke besøkt med mindre det annonseres noe som faktisk er spennende - og ikke Prebz & Deniizzzz... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 noe som faktisk er spennende - og ikke Prebz & Deniizzzz... Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Overhode ingen planer om å reise ditt igjen!Det har blitt dårligere og dårligere for hvert år. Alt for mange mennesker på alt for lite areal. De har brukt opp sine sjanser og burde legge hele dritten på hylla etter min mening.Veldig mange bekjente var der ifjor og har samme oppfatning av spillexpo. Det kan kanskje tilfredsstille kravene til de i aldersgruppen 5-15 år Endret 7. september 2016 av KriZZ Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Prebbs og Denniz Expo? Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Hadde vært flott om de hadde brukt 3 deler. En for Barn, spill opp til 18 år og youtubere (slik det er idag) En for salgsboder Og en del for de over 18 der de kunne hatt, spill opptill 18+, og foredrag (generelt mer voksen underholdning.) (Kanskje alkohol servering også?) Endret 10. september 2016 av Stampy Lenke til kommentar
mouldycurtain Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Gammel tråd, men whatever. Tok en titt innom listen over utstillere som vil være til stede på årets messe (som begynner om en uke). - Er det forsvarlig å fremdeles kalle dette for "SpillExpo"... ? 85% av utstillerne er jo tegneseriebutikker, butikker som fokuserer på Japansk kultur, høyskoler (?) og internett personligheter som vi over 14 ikke aner hvem er. Seriøst? Hvem i all verden er "Sondre & Pappz", og hvorfor skal de få ha egen svær stand på et arrangement som dette? Inngangspris for en dag er 300 kroner. For hva? Så man kan møte "verifiserte Spillexpo streamers" som "Kattekryp", "Qualitymuffin" og "taperen" (?). Virker som om SpillExpo har gitt fullstendig faen i våre tanker rundt fjorårets fiasko. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 "Større og bedre enn noensinne tidligere" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) 50% "kjente youtubere", 50% anime/cosplay-tøv man kan finne på Outland. Spill? Endret 4. november 2016 av Bytex Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Jeg var der i 2014 for første gang. Syntes det var begredelig dårlig. Hehe glad jeg ikke var der i 2015 for å si det slik. Kommer nok aldri til å gå igjen, med mindre konseptet forbedrer seg dramatisk. Trist de ikke tror det finnes noe marked for de over 14 år Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Fjoråret var ingen fiasko de hadde flere anime/youtubekids innenfor dørene enn noen sinne. Det er nok bare ikke for oss gamliser lengre. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 (endret) Når alt kommer til alt, så bryr arrangørene seg kun om fortjenesten etter messen Om to barn i en familie skal på messen, så trenger de en foresatt til å bli med. Og denne foresatte blir sittende på kafe hele dagen sammen med andre foresatte. Så regnestykket er ganske enkelt. 2 barn = 3 billetter = mer kjøp av mat og drikke 2 voksene = 2 billetter = mindre kjøp av mat og drikke enn ved ved 3 billetter. Litt nerding om matte i spoiler, Lurer på om vi kan bruke denne formelen for å finne ut av det F(x)=ax+b X=antall personer A=gjennomsnitt pris for mat og drikke for 1 person 1 gang. B=Den totale billett prisen. da ser vi i en linjærfunksjon at en gruppe på 3 vil legge igjen veldig mye mer penger pr måltid mens de er på messen Vi kunne også tatt barna for seg og den foresatte for seg selv, for å finne et mer nøyaktig svar. Men da ville vi brukt et litt annet uttrykk, da ville også antall kaffekopper spille en stor rolle Arrester meg i en PM om jeg tar feil Matte er så gøy Endret 5. november 2016 av Stampy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå