EirikP Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Hadde eugokjenning 1mnd siden. Så stakk eg på etterkontroll idag. Har de da lov å ta helt ny eugokjenning og plusse på nye feil? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Du har bestilt ny eu-kontroll og ikke etterkontroll. Endret 7. september 2016 av mobile999 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 På forrige eukontroll jeg hadde oppdaget de en "ny" feil på etterkontrollen, men da informerte de meg bare om det og la det ikke inn som feil på skjema. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Etter at kontrollen ble lagt om for et år eller noe sånt siden går det vel ikke an å ta ny full kontroll mener jeg.. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Ved PKK etterkontroll etterkontrolleres kun anmerkede feil fra PKK. Det er ved dagens system ikke mulig å utføre ny PKK etter utført PKK, da tillater systemt kun etterkontroll. MED MINDRE at det er så lenge siden PKK ble utført at bilen er inne i ny kontrollperiode, da er det ikke mulig å utføre etterkontroll, kun ny PKK.Har du fått en etterkontroll med anmerkede feil som ikke var der på den opprinnelige kontrollen?? Da ser jeg gjerne at du scanner eller tar bilde og legger opp her for det vil jeg gjerne ta en titt på. Endret 7. september 2016 av Leo_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå