Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Analytikere tror Apple kan slite med å begeistre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør de allerede, folk strømmer fortsatt til for å kjøpe den nyeste idiottelefonen.

Androidfolk er nå ganske så hårsåre og skal kritisere ethvert appleprodukt. Vi eplefolk er fornøyd med det vi har og har ikke behov for ikke kritisere konkurrentene fordi vi er misunnlige ;-)
Lenke til kommentar

Joda, en iPhone er enkel i bruk, det er det ingen tvil om. Selv faren min, som ikke akkurat er veldig teknisk av seg klarer nå å lese epost, sende meldinger, se på NRK Nett-TV etc. med en iPhone. Og jeg, som er litt mer teknisk oppegående enn ham får også til det jeg trenger med akkurat samme telefon, uten å måtte bruke masse tid på å konfigurere hver minste lille innstilling. Før iPhone var smarttelefoner forbeholdt proffene. Nå er smarttelefoner allemannseie. Man kan hate Apple aldri så mye, men de har endret markedet.

Lenke til kommentar

Det gjør de allerede, folk strømmer fortsatt til for å kjøpe den nyeste idiottelefonen.

Androidfolk er nå ganske så hårsåre og skal kritisere ethvert appleprodukt. Vi eplefolk er fornøyd med det vi har og har ikke behov for ikke kritisere konkurrentene fordi vi er misunnlige ;-)

Faktist ikke, jeg har ingen ting i mot Apple, kunne vurdert å kjøpe Iphone, har ipod.

Men prisen gjør jeg styrer unna.

Syns faktisk det er bra jack kontakten er borte, siden da kunne man i teorien støtter 7.1 surround gjennom hodetelefonene, det blir også mulighet for microfon. Men slik apple har gjort det mener jeg bedre løsning å droppe jack helt.

Da adapter gjør telefonen større. Men ville foretrekke usb 3.1 C istedenfor apple standard.

Tror vi må innrømme samme vil skje på android med tiden også særlig på samsung telefonene eller sony.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...