Fotoskrulla Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Fisk i byen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Nej kønt er det altså ikke med alt det maling..men jo svært at stoppe ..hvis de ikke måtte male ..hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Ser litt sliten ut den fisken så har kanskje hengt der en stund. Ikke bare fisk i Bergen - det blomstrer også ser jeg. Begge deler trives kanskje godt i Bergen nå som den ene nedbørsrekorden etter den andre setter byen omtrent under vann. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Er det er en profesjonell tagger som har vært på ferde til høyre og du til venstre der ? Og så en liten studie i arkitektur og gamle bygninger som det er mye av i nettopp Bergen. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. september 2016 Forfatter Del Skrevet 7. september 2016 Nej kønt er det altså ikke med alt det maling..men jo svært at stoppe ..hvis de ikke måtte male ..hilsen Suss Nei, akkurat denne var ikke så fin, men hele huset så ikke bra ut, så et malingsstrøk måtte nok til uansett. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. september 2016 Forfatter Del Skrevet 7. september 2016 Ser litt sliten ut den fisken så har kanskje hengt der en stund. Ikke bare fisk i Bergen - det blomstrer også ser jeg. Begge deler trives kanskje godt i Bergen nå som den ene nedbørsrekorden etter den andre setter byen omtrent under vann. Roar Ja, dette var litt shabby for å si det mildt. Men jeg tok bilder av mange andre som var skikkelig flotte altså! De kommer i egen serie senere en gang. Jeg har jo nå et vell av bilder fra Bergen å velge i. Takk for kjekk kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. september 2016 Forfatter Del Skrevet 7. september 2016 Er det er en profesjonell tagger som har vært på ferde til høyre og du til venstre der ? Og så en liten studie i arkitektur og gamle bygninger som det er mye av i nettopp Bergen. Mvh Ragnar Nei, jeg er ingen kunstner og noe sånt ville jeg aldri prøvd meg på. Det blir nok mer arkitektur fra Bergen etter hvert. Fryktelig fotogen og fin by! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Flott bilde av en sliten gammel bygning , her er det skjevt så det holder . Set er en del av sjarmen til disse gamle husene . Kan tolke det som om det er en katt som sluker fisken . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Flott motiv og flott foreviget. Likte dette, Helene! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Flott Helene. Veldig kreativ bilde :-). 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Ett kjempestilig motiv. Flott med kvinnemennesket som skaper dynamikk i bildet. Ville vurdert å kutte oppe i takrennehøyde for økt fokus på indrefileten nede Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg