fjarle Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Men foreløpig har den ikke adresse Norge.SNIKTITT: V20 er sannsynligvis den feteste telefonen LG har vist frem på flere år Lenke til kommentar
Kjell Irgens Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 "Visstnok det samme som brukes i hjelmer.", eller kevlar som det vanligvis kalles. 2 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 7. september 2016 Forfatter Del Skrevet 7. september 2016 "Visstnok det samme som brukes i hjelmer.", eller kevlar som det vanligvis kalles. Ifølge LG er det "silicone polycarbonate" som er brukt. På stående fot er jeg ikke helt sikker på om vi snakker lm vanlig polykarbonat her, eller en vri. Hadde litt knapt om tid til å undersøke akkurat den påstanden. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Håper denne kommer til Norge! 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 "Visstnok det samme som brukes i hjelmer.", eller kevlar som det vanligvis kalles. Det er ikke spesielt vanlig å bruke kevlar i hjelmer. AtW 1 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Fronten minner meg om BlackBerry Z10. Tror jeg liker det. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Fikk lyst på denne! Men kunne tenkt meg at den var vanntett! Lenke til kommentar
Don Quijote Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Det er ikke spesielt vanlig å bruke kevlar i hjelmer. AtW Er vel vanlig i moderne militærhjelmer. Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 "Visstnok det samme som brukes i hjelmer.", eller kevlar som det vanligvis kalles. Føler deg lur nå tenker jeg. Når "fjarle" satte deg på plass. Kanskje det ikke er "vanligvis" kevlar likevel? Du er kanskje ikke den smartassen du tror likevel? :-))))) Lenke til kommentar
Stigou Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Det er ikke spesielt vanlig å bruke kevlar i hjelmer. AtW Er vel vanlig i moderne militærhjelmer. Å en "moderne militærhjelm" er laget for å beskytte deg med fall eller stoppe ei kule mot hode ditt ? Er vel en grunn til at du ikke ser folk på 2 hjul med forsvarets grønne. Ei heller i løpsbiler. Får lese deg opp på div artikler @ pinkbike så ser du hva som brukes i moderne hjelmer... Lenke til kommentar
miXer Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Det står at skjerm nummer 2 alltid står på. Betyr det at den også står på når hovedskjermen er skrudd av? Vil det ikke være veldig lett å trykke på ikoner eller hva det skulle være på skjermen når du har telefonen i lommen f.eks? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=mfjKPFQSjJs Endret 8. september 2016 av nor50 Lenke til kommentar
herr_akkar Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Endelig en aktuell telefon med utbyttbart batteri og minnekort. Synd at det er LCD, men pytt la gå. Etter å ha avbestilt Note 7 som ble bestilt under tvil pga glassbakside og ikke utbyttbart batteri er det stor sjanse for at det blir en V20 i vinter. Håper at Samsung lærer av mange-milliardutgiftene at det ikke gavner noen med batteri som ikke kan byttes. Med utbyttbart batteri kunne løsningen vært ganske mye billigere ved å sende ut nye batterier. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Tåler knall og fall ja. Kjekt når den store glipper ut av hendene. Lenke til kommentar
Knut J Solvang Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Det står at skjerm nummer 2 alltid står på. Betyr det at den også står på når hovedskjermen er skrudd av? Vil det ikke være veldig lett å trykke på ikoner eller hva det skulle være på skjermen når du har telefonen i lommen f.eks? nei, regner med det vil være som Glance skjerm som på nokia/microsoft sine mobiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg