Adrax Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Har ikke peiling på slikt, men kan man teoretisk sett skru ut harddisken i PS3'en og bruke den i en laptop eller som ekstern harddisk hvis man har rette kablene? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Det vil fungere ja Må selvsagt formateres i den nye maskinen da. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Som Mala skriver så vil det fungere fint. Er en helt vanlig 2,5" SATA harddisk som sitter i PS3. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 7. september 2016 Forfatter Del Skrevet 7. september 2016 Gikk smurt. Det eneste jeg stusset over var at PS3-hardisken var allerede formatert når jeg puttet den inn i laptopen. Så når jeg startet Windows 7 innstallasjonen og skulle til å formatere hardisken, så sto det at det var 297GB ledig av 297GB. Den må enten ha slettet seg selv eller så får jeg meg en overraskelse når jeg begynner å fylle hardisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå