mogga Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Både skrivebord og programmeny oppgavelinjen er forsvunnet. Jeg kan kjøre alt fra windows oppgavebehandling, men det er jo litt tungvint. Det eneste som kommer opp på skjermen etter oppstart er bakgrunnsbilde. Det hjelper ikke å trykke på windowstaster eller noe annet. Den eneste måten jeg får startet programmer på er ctrl-alt-del og oppgavebehandling. Jeg prøvde også systemgjenoppretting uten resultat. Er det noen som har peiling? Lenke til kommentar
smh Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Prøv å starte explorer. Kommer skrivebordet fram då? Lenke til kommentar
mogga Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Jeg får ikke startet explorer, men hvis jeg skriver windows så kommmer utforsker frem ikke skrivebordet. Lenke til kommentar
mozz Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Skriv .. (2 punktum) i kjør-menyen i oppgavebehandlinga Lenke til kommentar
mogga Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Når jeg skriver .. så kommer documents and settings opp. Når jeg slår av maskinen så kommer alt frem et lite øyeblikk. Endret 26. november 2003 av mogga Lenke til kommentar
feed Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 samme skjedde hos meg. Vet ikke hvorfor. Det endte dessverre med format c: Lenke til kommentar
tjuksa Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 når du trykker Ctrl+Alt+Del og klikker "Ny oppgave" og skriver "C:\Windows\Explorer.exe" (forutsatt at du har windows på C:\Windows, og ikke WINNT da skriver du jo det) Da skal alt komme opp igjen. Problemet ditt er at noe(n) har messa opp registrien din. og dette må fixes. ... hadde samme problem en gang, og brukte GANSKE så mye tid på å få det opp, men det gikk - selv om det hadde nok gått kjappere å reinstallert Lenke til kommentar
mogga Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Når jeg skriver C:\windows\explorer så skjer det ingenting. Det er en merkelig feil. I prosesser i oppgavebehandling så står det at explorer.exe kjører. Jeg har også greid å "tvangskjøre" det på et vis. Hvis jeg starter et innstallasjonsprogram og velger start på nytt uten å avslutte programmet så kommer alt frem igjen, da avslutter nemlig ikke maskinen, men når jeg starter maskinen på nytt så er alt vekk neste gang igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå