Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Red... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Hei Alec Jeg synes ikke det ble helt vellykket. Det funket på huset, men smådetaljer rundt omkring er litt utflytende, spesielt på mannens hender og caps. Ellers er det et ok utsnitt, der linjer er rette og fine (v2) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Hei Alec Jeg synes ikke det ble helt vellykket. Det funket på huset, men smådetaljer rundt omkring er litt utflytende, spesielt på mannens hender og caps. Ellers er det et ok utsnitt, der linjer er rette og fine (v2) Hei Helene ! Dette er et eksempel på at det ikke er alle motiver som egner seg for denne etterbehandlingen . Det hadde vært bedre om det var mulig å bestemme hvilke elementer og da ikke bare en farge en ville ha med. Legger ut en enda mer croppet utgave - v3 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Ja, V3 likte jeg bedre Alec! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg