minimax Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Jeg har hørt en del bra om dampvaskere (hovedsaklig Kärcher sine, som avbildet nedenfor) ettersom de angivelig skal rengjøre mye bedre og lettere enn den tradisjonelle vaskekluten eller moppen, og da uten vaskemidler/kjemikalier. Dette er stort sett ting jeg har lest på nettet da jeg ikke har møtt mange som faktisk har en slik -noe som er litt merkelig om det skal være så fantastisk Så da lurer jeg på om det er noen her som har erfaring med slike maskiner og hva som f.eks. anbefales til generell vask i et hjem -hovedsaklig gulvvask (laminat og fliser)? Av Kärcher sine virker SC3 eller SC4 modellene de mest aktuelle for jevnlig bruk og jeg ser at for å forvirre enda mer finnes det "premium" pakker med ekstrautstyr som jeg ikke helt forstår hva skal brukes til og da om det er noe poeng å betale ekstra for en hel del løse ekstradeler å ta vare på i tillegg Er ikke låst til Kärcher sine modeller heller, om det finnes noe like bra/bedre fra andre merker, men vil kjøpe kvalitet som varer... Endret 6. september 2016 av minimax Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Ikke testet selv, bare vurdert dampvasker flere ganger uten å helt klare å bestemme meg. Elkjøp har vel 120 dagers returrett på noen av disse, så er jo ikke store risikoen å ta for å teste en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå