Gå til innhold

Kris Kristofferson

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At du kan portretter er det jo ingen tvil om så det blir for meg mer interessant hvor du kom så tett på denne grand old man.

Snart bare han igjen nå av den gamle garden.

Johnny Cash er borte, Waylon Jennings er borte og Merle Haggard sa takk for seg for ikke lenge siden.

Kanskje har jeg glemt noen, men det det står liksom for meg at snart er det vel bare Kris og Willy Nelson igjen. Kris 80 år og Willy 83 - still going strong begge to.

Roar

Lenke til kommentar

Roar nevner Cash, Jennings, Haggard, og selv plusser jeg på Roy Orbinson og J J Cale. Mange av de store som jeg har fulgt gjennom alle år er borte og snart er bare gode gamle Kris Kristofferson og Willy Nelson tilbake. Et herlig og uttrykksfullt portrett, nesten utrolig at du har kommet så tett på. Gamle kjente du og Kris ?

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Takker for fine kommentarer:-)

"Got my lucky day" under Protestfestivalen her i byen, der han fikk Erik Bye´s minnepris for å stå opp mot urettferdighet og maktmisbruk. Fikk en fotojobb, der jeg skulle følge Kris, Eric Andersen m.fl hele kvelden. Kom veldig tett, uten og trenge seg på. En fantastisk opplevelse og kunne være rundt denne mannen, og er ydmyk for og ha fått denne sjansen. han gjorde jobben min "enkel", og det hjalp på nervene i starten. 5 min, så var det som om en var "en av gutta", litt flåsete sagt. Litt sviktende helse på Kris, men en flott og omgjengelig kar. Ikke mye stjernenykker der!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...