yngvef Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg skal kjøpe meg PC fra komplett etter jul, men vet ikke nøyaktig hvilken skjerm jeg skal kjøpe. Det jeg allerede har bestemt meg for er at jeg skal ha en 19-tommers CRT. I PC-byggeren til Komplett.no har de flere å velge mellom. Disse er: Samsung: * Syncmaster 957DF DynaFlat: 2360,- * Syncmaster 957MB DynaFlat: 2270,- * Syncmaster 957P: 1815,- Hansol: * 920D DynaFlat 2270,- * 920P 1815,- Jeg er en ivrig spiller, som trenger en skjerm jeg ikke får blodskutte øyne :yikes: av etter en litt for lang kveld med "Lock on: Modern Air Combat" eller liknende. Derfor leter jeg etter en god, stabil, 19" CRT med klart bilde og forholdsvis høye frekvenser i forholdsvis høye oppløsninger (1280x1024 etc.) Er det noen som har erfaringer med disse skjermene? Det jeg også lurer på er om det er noen stor ytelses-forskjell melom de med DynaFlat og de som ikke har det? Er det verdt 450 kroner ekstra å få en skjerm som er flat? Som jeg har forstått det så er ikke de med DynaFlat heller 100% flat, og moderne "buede" skjermer er jo ganske flate de også? Jeg lurer også på hvilke erfaringer folk har med Hansol-skjermer? Jeg har ikke hørt særlig mye om dette merket, og lurer på om de er bra (og varig?) Håper noen her på forumet kan gi meg noen tips Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Tips : fra forumet... Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 For å være helt ærlig så kan du nesten få hva som helst i denne prisklassen. Jeg har hatt flere Hansol skjermer (900P) - over 50% av dem har det vært noe galt med. Dersom du har valget mellom de 2 merkene du nevner så har jeg valt en av de Syncmaster skjermene. Men innerst inne har jeg vurdert å bruke litt mere penger og kjøpt en med litt bedre kvalitet. Men man skal passe seg for å anbefale noe til personer som medfører økte kostnader, men jeg ville bare være ærlig. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå