28teeth Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hei! Vi har fått en sånn ny AutoPASS brikke, og instruksjonene sier at man skal putte den gamle brikken i posen (den nye komme med i), og klistre på adresseetiketten. På adresseetiketten står det "Customs declaration. Used Trandsponder/60g/10NOK Sender's signature ____________________________" Jeg har skjønt at dette betyr at det blir fraktet en gammel brikker på 60 gram. Men hva er greia med 10NOK og Sender's signature? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Det er en tollerklæring. Du innestår for at verdien er 10 NOK. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Regner med at adressen er til utlandet ? Isåfall er det pga at tollen skal vite hva som fraktes ut og 10NOK er det de oppgir som verdi på brikken slik at de ikke trenger å fortolle den. Signatur er at du bekrefter at det er det som sendes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Du kan bare kaste den som EE-avfall på nærmeste gjenbruksstasjon eller andre som tar imot slikt. Det var beskjeden jeg fikk fra Fjellinjen da jeg byttet ut min brikke for noen måneder siden. Endret 6. september 2016 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
28teeth Skrevet 7. september 2016 Forfatter Del Skrevet 7. september 2016 Takker veldig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå