diversity Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) jeg "tror" jeg får stillt multiplieren.. men den er produesert i uke 42.. noen tips om hvordan sjekke om den er låst? (ja jeg er uberclocking n00b ) eventuelt link til prog som viser hvor mye jeg har klokket! Endret 26. november 2003 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 jeg fikk stilt den til 12,5x182.. er den låst da eller? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Er ikkje helt klok på overklokking enda, men prøver å lære med å lese det folk skriver. Tar jeg ikkje heilt feil så er det slik at er prosessoren låst, så skal man ikkje kunne stille MP i det hele tatt. Er det noen som kan dette bedre så rett meg hvis jeg tar litt feil! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 det går iallefall an å stille den.. men kan det hende at dette bare ikke har noen effekt? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Det merker du fort, last ned CPU-Z, så kan du se om det er en annen MP eller Klokkefrekvens! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Det merker du fort, last ned CPU-Z, så kan du se om det er en annen MP eller Klokkefrekvens! ok takk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå