Arodem Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 CD Projekt RED har begynt arbeidet med sitt neste spill.Cyberpunk 2077 har flere utviklere nå enn The Witcher 3 noen gang hadde Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Gleder meg, de har vist gode takter med witcher, og liker settingen bedre. AtW 2 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Cyborg konseptet minner litt om Ghost in the Shell.. Lenke til kommentar
Qzf Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hvis dette her holder samme kvalitet som The Witcher 3 kjøper jeg det på dagen. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Cyborg konseptet minner litt om Ghost in the Shell.. Ikke så veldig rart, Mike Pondsmith har åpent innrømmet at GitS er en av inspirasjonskildene hans, og han jobber ganske tett med utviklingsteamet når det kommer til hvordan settingen blir representert i spillet. Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Bare og glede seg i 1-5 år Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Ja dette her har potensiale for å bli noe mektig Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Cyborg konseptet minner litt om Ghost in the Shell.. Ikke så veldig rart, Mike Pondsmith har åpent innrømmet at GitS er en av inspirasjonskildene hans, og han jobber ganske tett med utviklingsteamet når det kommer til hvordan settingen blir representert i spillet. Såpass. Nei, da er det ikke rart hehe. Stort potensiale her i hvertfall. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Jeg elsker cyberpunk. Jeg elsker ghost in the shell. Jeg gleder meg som en unge og jeg kommer til å bli så skuffet om de driter seg ut. Dette kan bli pre-order. Endret 7. september 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Har ingen bekymringer. Detaljene og arbeidet dem har gjort med Witcher 3 gjør meg 100% trygg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Ligger ann til å kunne bli tiårets spill. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Kan man spille en cyborg Geralt) Har ingen interesse av å spille et CPR spill om ikke Geralt er med. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Finner litt forskjellig informasjon,men når skal dette være ferdig egentlig? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Finner litt forskjellig informasjon,men når skal dette være ferdig egentlig? Ingen vet, tipper 2018-2019 en gang. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Tror det blir et konge spill CD Projekt RED er nesten som Blizzard de kan ikke lage dårlige spill så jeg har stor tro på spillet .) Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Hva vet man om spillet? Er det låst til en historie eller karakter, eller kan man konfigurere bakgrunn, utseende, kjønn osv som i BioWare spill? Jeg klarte aldri bli fan av Geralt (er vel noen som ikke tåler å høre det ). Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Hva vet man om spillet? Er det låst til en historie eller karakter, eller kan man konfigurere bakgrunn, utseende, kjønn osv som i BioWare spill? Jeg klarte aldri bli fan av Geralt (er vel noen som ikke tåler å høre det ). Vet ikke hva det blir til, men har det nok som deg i det at Geralt liksom aldri ble en fyr jeg virkelig likte. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Bare håper det går ann å lage sin egen karakter.Blir liksom ikke like fullt "innlevd" i et spill hvis jeg bare spiller som "hvit mann, ca 30 år, mørkt hår og skjeggstubber" for tretusenogførtifjerde gang.. Endret 9. september 2016 av Sigiles 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå