Dan Hansen Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Lurer på om noen vet hva som er standardpris på tele- og datatekniske tjenester? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Finnes det noe standarttjenester ? Si hva du tenker på mer spesifikt så kan vi muligens gi en pekepinn. Er det mot bedrift eller privat? osv Lenke til kommentar
house Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 dyrt, det er alt jeg vil si, dyrt... all support koster cash... de som driver support, tjener fett på det de supporterer.. skal vedde at IBM lager "feil" i utstyret sitt, slik at de kan håve inn masse penger på support.. heheh Housey Lenke til kommentar
Rawen Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Heisann! For forbrukermarkedet begynner det gjerne på en 400,- + mva og oppover. For bedriftsmarkedet begynner det oftest på ca 800,- + mva. Alt per time selvfølgelig :smile: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: On 2002-02-26 19:47, pgressum skrev:Finnes det noe standarttjenester ? Si hva du tenker på mer spesifikt så kan vi muligens gi en pekepinn. Er det mot bedrift eller privat?osv Jeg tenkte litt på følgende scenario : du sitter og jobber med pc'en din. Plutselig kræsjer den og er helt på trynet. Hva forventes det å måtte ut med for å få den opp å kjøre igjen? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: On 2002-02-26 20:37, Dan Hansen skrev: Quote: On 2002-02-26 19:47, pgressum skrev: Finnes det noe standarttjenester ? Si hva du tenker på mer spesifikt så kan vi muligens gi en pekepinn. Er det mot bedrift eller privat? osv Jeg tenkte litt på følgende scenario : du sitter og jobber med pc'en din. Plutselig kræsjer den og er helt på trynet. Hva forventes det å måtte ut med for å få den opp å kjøre igjen? Blir veldig vanskelig å svare på ettersom det kan være alt fra å resette CMOS til å holde på i mange timer... Du bør nok regne med ca 400,- i timen _minimum_ om du går gjennom et firma og da er du heldig. Selv har jeg jobbet litt som IT-konsulent og fikk 750,- pr time til meg og det betyr at det faktureres ca 1500,- pr time for meg... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: On 2002-02-26 20:42, pgressum skrev: Quote: On 2002-02-26 20:37, Dan Hansen skrev: Quote: On 2002-02-26 19:47, pgressum skrev: Finnes det noe standarttjenester ? Si hva du tenker på mer spesifikt så kan vi muligens gi en pekepinn. Er det mot bedrift eller privat? osv Jeg tenkte litt på følgende scenario : du sitter og jobber med pc'en din. Plutselig kræsjer den og er helt på trynet. Hva forventes det å måtte ut med for å få den opp å kjøre igjen? Blir veldig vanskelig å svare på ettersom det kan være alt fra å resette CMOS til å holde på i mange timer... Du bør nok regne med ca 400,- i timen _minimum_ om du går gjennom et firma og da er du heldig. Selv har jeg jobbet litt som IT-konsulent og fikk 750,- pr time til meg og det betyr at det faktureres ca 1500,- pr time for meg... Nå ligner det noe. Jeg tenkte på timeprisen ja. Har selv jobbet som IT konsulent og har tatt alt fra 300 til 900 pr time. Grunnen til at jeg spør er at jeg lurte litt på å kjøre en kampanje med nedsatt pris, men vet ikke helt hva konkurrentene operer med av priser. Eller skal du ha takk for svaret :smile: Lenke til kommentar
Zink Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-02-26 20:45, Dan Hansen skrev:Nå ligner det noe. Jeg tenkte på timeprisen ja. Har selv jobbet som IT konsulent og har tatt alt fra 300 til 900 pr time. Grunnen til at jeg spør er at jeg lurte litt på å kjøre en kampanje med nedsatt pris, men vet ikke helt hva konkurrentene operer med av priser. ...erfaringer er en god ting - hva sier du idag: hvordan gikk det med prosjektet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå