Harald Brombach (digi.no) Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Adobe «gjenoppliver» Flash Player for Linux Lenke til kommentar
Suppen Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Kan ikke Flash bare få lov til å dø? 5 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Eneste jeg brukte Flash til før var til Youtube, men det trenger man jo ikke lenger pga HTML5. Så hvorfor Adobe gjør dette kan man lure på (ja jeg vet Flash brukes til mye annet også). 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Flash er fortsatt et format som brukes til video på diverse sider, noe som er særs irriterende og gjøre det vanskelig å unngå Flash. Til grafisk design er Flash supert, men som det hovedsaklig har blitt brukt på nettet de siste 10-15 årene er det noe skrekkelig herk. Så, selv om jeg har sluttet å bruke Flash, må jeg av og til installere det for å ta i bruk populære nettsider. Men ser helst at Flash dør som video på nett. Lenke til kommentar
_Nils_ Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Så, selv om jeg har sluttet å bruke Flash, må jeg av og til installere det for å ta i bruk populære nettsider. Men ser helst at Flash dør som video på nett. Jeg lurer på hvilke nettsider som fortsatt krever flash? Har avinstallert for lenge siden, og har ikke noe problemer med de jeg pleier bruke? 1 Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Så, selv om jeg har sluttet å bruke Flash, må jeg av og til installere det for å ta i bruk populære nettsider. Men ser helst at Flash dør som video på nett. Jeg lurer på hvilke nettsider som fortsatt krever flash? Har avinstallert for lenge siden, og har ikke noe problemer med de jeg pleier bruke? xvideos? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Er dette et tegn på desperasjon? Ærlig talt så kan jeg ikke si at jeg har savnet Flash. Jeg gidder ikke å installere det på Windows-partisjonen min en gang. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Så, selv om jeg har sluttet å bruke Flash, må jeg av og til installere det for å ta i bruk populære nettsider. Men ser helst at Flash dør som video på nett. Jeg lurer på hvilke nettsider som fortsatt krever flash? Har avinstallert for lenge siden, og har ikke noe problemer med de jeg pleier bruke? Sorry sent svar. Men idag surfet jeg på bbcnews.com hvor jeg ikke kan se video fordi jeg ikke har Flash installert. Jeg husker ikke alle sidene, men det er jo en viktig side som krever Flash for video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå